Ik raad altijd bemiddeling aan. Dat hoeft niet persee van mij te zijn, maar het is gewoon verrekte moeilijk om goede paarden los te peuteren van Portugezen als Nederlander, vanwege echt enorm cultuur verschil in handelen, en niet in de laatste plaats omdat de meeste portugezen geen andere taal spreken (en als het als zo is , is het eerder frans dan engels).
Wauw wat een mooi paard. Echt kwijl bakje opzoeken. Wel spannend hoor, hoop dat je snel telefoontje krijgt dat je mooie man er is. Ben heel benieuwd naar nog meer foto's.
Ik vind het héél spannend!!! Kan bijna niet meer wachten nu!! Maar begrijp wel dat ze niet precies kunnen aangeven hoe laat ze hier zijn. In verband met laden, lossen, de adressen vinden, drukte op de weg....
met dit weer is het ook even wat voorzichtiger rijden. Zou juist alleen maar blij zijn als ze nu wat rustiger aan doen weet je in elk geval dat je paardje heel aan komt.
Ja het zou idd extreem druk zijn op de weg, ik heb het zelf ook gemerkt. Ag ja beter zo dan dat ze maar aanscheuren met je paardje er in toch? Alleen het wachten, wat zal jij moe zijn vanavond als alles achter de rug is hahaha. Ik was al gesloopt toen ik mijn paardje hier in nederland op ging halen laat staan in spanje.
Maar geniet maar lekker als die er is, en we kijken allemaal uit naar de foto's van je mooie hengst