Cinnepin schreef:waarom krijg ik t idee dat er steeds meer *vriendjes* van bepaalde mensen ( VEENENDALERS DUS ) erbij worden gehaald die niet eens op t onderwerp blijven maar alleen mij aanspreken? Ik ben niet voor niets weggegaan uit t Veenendaaltopic! T gaat hier over bitloos, weet je, laatmaar....het blijft bij jullie t zelfde! Altijd als je met 1 een conflicht heb word gelijk de rest opgetrommelt en zit t halve veenendaal topic er weer, ze lezen t topic niet eens maar kijken op MIJN berichten ( en zeg niet dat tnnietw aar is want zelfs een stom iemand kan t opmerken ) om vervolgens alleen op mij te reageren, ik denk dat meer mensen dit in dit topic ookw el opvallen, jammer maar ik zeg dit topic vaarwel om dit kinderachtige vriendjespolitiek gedoe!
Lezen!!
Dit is een topic van Rose, mijn zusje. Wat heb jij daar dan te zoeken? Ik kijk wel eens als zij een topic heeft gepost ja, vind ik boeiend.
Dat jij daar in gaat zitten kan ik niet helpen. JIj zegt dat Vief dr mond open heeft, ik zeg waarom. Niks geks aan. Vervolgens ga jij je spiritualiteit erbij halen, dikke onzin. Doe es normaal zeg.