poeh best heftige reis. Ik ga zondag naar alle waarschijnlijkheid Lilly, Iris en Horsy aanschouwen en heeeeeeeeeeeeerlijk knuffelen, vooral Horsy heeft mijn hart gestolen.
Ja ik vergeet elke keer dat ze Javi heet. Maar ik heb van claudiu gehoord dat ze wel aardig hebben moeten worstelen om ze te laden, maar dat het uiteindelijk gelukt is. Onderweg zijn ze ook nog een keer uitgeladen ergens en toen hebben ze ze ook weer op de wagen gekregen. Maar ze is lief, alleen bang.
Ja zodra ik een huis heb gevonden en hij is klaar om te reizen mag hij hierheen komen. Dus ik wil erg graag voor hem een goed tehuis vinden. Deze hond verdient dit zoooo ontzettend.
Weet ik nog niet, ligt eraan of hij naar NL vliegt of met de auto komt. Misschien dat het prettig is als de reiskosten gedeeld worden, of in ieder geval een klein stukje. Of een donatie aan Claudiu. Maar dat zie ik nog wel. Eerst even kijken hoe de operatie gaat enzo. Maar ik zoek wel al serieus voor hem.
Ik kom dit topic nu pas tegen maar ik wil je alsnog even zeggen dat ik (en mijn ouders die achter me staan mee te lezen, haha ) helemaal super vind! Echt top!