Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
magda_90 schreef:De vraag aan de TS om nader uitleg via pm moest maar zo:Moderatoropmerking:PB verwijderd
Nog een keer de vraag dan om nadere uitleg.
suleilitha schreef:Kennelijk is mijn humor niet de jouwe, Bandida, ik zal je dan ook de rest besparen.....

) te lezen.

Wirobelgje schreef:@magda_90: dat is het em juist je kan iemand niet zomaar naar de achtergrondgedachte van dit soort tekstjes vragen omdat je dan volgens mij wilt weten wat de meningen van die persoon zijn. Het gaat hier niet om meningen maar om beleving, het zijn twee verschillende dingen (naar mijn gevoel toch)
Wirobelgje schreef:magda_90: nieuwsgierigheid is goed maar jou vraag "waarom de ts dit stukje schrijft" kan je gewoon niet beantwoorden.
magda_90 schreef:Het is niet omdat ik mij aangesproken voel, ik ben nieuwsgierig naar de achtergrond gedachte erover. En daar wordt geen antwoord op gegeven. Nu wordt ik als doordrammer bestempeld terwijl die informatie juist ervoor kan zorgen dat ik er net even anders tegen aan kijk, wat is daar mis mee?
. magda_90 schreef:Zoals eerder gezegd, je hebt iets gehoord en zonder verder te informeren schreeuw je het van de daken.
. TS snapt het juist heel erg goed en ziet met lede ogen op wat een gekke manier de paardenhouderij is veranderd. Deze column had ook over spelende kinderen kunnen gaan, zoals wij vroeger met stoepkrijt en een springtouw uren zoet waren en je tegenwoordig toch minstens iets op batterijen nodig hebt om je te vermaken. Zo is het in de paardenwereld ook gegaan en heeft dat op deze manier onder woorden gebracht. suleilitha schreef:Ik weiger er aan te wennen omdat ik op paardengebied slechts op mijn ziel wordt getrapt door mensen die vooral handelen vanuit onkunde en zuinigheid. Bovendien is hun beperkte kennis nergens op gestaafd omdat de meerderheid onder de NH-bevolking nog maar luttele jaren in de paarden zit en de gevolgen van NH op lange termijn nog niet bekend zijn.