Ik baal ook van dit weer. Toch heb ik vandaag gereden. Ik had al een hele week niet meer gereden door dat rot weer maar vandaag hadden we in het weiland gereden.Er lag best veel sneeuw en Orlando heeft geen ijzers dus het was wel te doen.
rooslover
Geplaatst: 02-02-03 13:23
Ik haat dit weer..ik heb helaas nog geen bak tot me beschikking..dus ik meestal buiten 1x per week les..maar meestal is die bak ook helemaal zeik en zeik nat..gelukkig ben ik nu van een verening lid die heeft een all weather bak..dus dat wordt morgen hopelijk rijden..ik heb deze week nog maar 1 of 2 kunnen rijden *ZUCHT*
Jan_324
Geplaatst: 02-02-03 15:11
Ik word helemaal gefrustreerd van dit weer, kan niet eens doorrijden! Bak is hier meestal wel te rijden, behalve als het vriest zoals nu, .
steeffie
Geplaatst: 02-02-03 16:53
Ik kan dan wel in een binnenbak rijden, maar ik baal ook van het weer. Net nu Sher een wondje heeft (en dus niet bereden kan worden) gaat het vriezen......... Vandaag ook, longeren kon niet want het was al hartstikke druk in de bak, de buitenbak was nog keihard (ondanks dat alle sneeuw alweer verandert was in een vies prutje ) en het erf was glad. Sher moet dus maar even een dagje in stal blijven, ik had gister ook al alleen maar met haar gelopen. Vandaag was ze best wel druk en dan ben ik bang dat ze wat geks gaat doen en uitglijd ofzo. Bovendien is het erf op en neer lopen ook niet echt boeiend (we mogen het erf niet af vanwege Rhino)
Jasmijn
Geplaatst: 02-02-03 20:41
Jesper kon vandaag na 2 dagen boxarrest voor het eerst weer naar buiten, bak was wel hard, maar goed gesleept dus vlak. Stond me ook echt aan te kijken van wat doe ik hier en begon toen het naar zijn zin te lang duurde het hek te slopen omdat hij weer naar binnen wilde. En ik me maar schuldig voelen omdat hij 2 dagen er helemaal niet uit kon Als ik hem ga laten lopen vindt hij het wel leuk hoor, maar gaat dan meteen uit zijn dak en dat kon niet omdat de bodem te hard was, en alleen vind hij niks aan. Nu gaat het een paar dagen alleen maar regenen, en dan weer nachtvorst, dus voorlopig geen intensieve training vrees ik. Laat er dan gewoon een flinke vorst periode komen, dan wordt er zout gestrooid en kan ik doorrijden, maar al dat werk en al dat zout voor steeds maar 1 of 2 dagen in niet haalbaar. Dit is trouwens voor het eerst deze winter dat ik niet kon rijden, dus heb nog geen klagen, maar nu mag het wel weer voorjaar worden.
moniquelucky
Geplaatst: 02-02-03 21:09
Ik vind sneeuw best leuk maar nu verlang ik toch echt naar de zon!!! Mijn paardjes staan wel lekker in de wei maar van trainen komt niet echt wat, mn bak is nu niet in te rijden, maar ik kan wel naar de rijvereniging maar dan moet ik er met de trailer heen, en daar heb ik ook niet heel vaak zin in, ach straks ga ik weer volop beginnen!!!
Anoniem
Geplaatst: 03-02-03 09:35
De vorst en de sneeuw zijn weer voorbij, we kunnen weer rijden. Op naar de volgende periode. Het is pas februari, nog volop kans op nieuwe winterse dagen!!
Enne hoog zomer vind ik ook niets. DAZENTIJD bah.
xxpinoxx
Geplaatst: 03-02-03 19:51
Ik baal er ook supererg van! Met die sneeuw durf ik niet te rijden. Maar ik moet wel zeggen dat ik liever regen heb in de winter dan dazen in de zomer! Maar als ik moet kiezen tussen sneeuw en dazen dan kies ik toch voor dazen....
Chippy
Geplaatst: 03-02-03 19:58
ik heb ook altijd les in de buitenbak..maar die was bevroern dus gingen we in de wei rijden dat was leuk!