Anky doet geen sport maar een circusact.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Deertje

Re: Anky doet geen sport maar een circusact.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 10:37

haha, hij mag bij mij eens een uurtje in de les zitten, mneer animalcircus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 10:39

Zo heb ik iemand een keer een half uurtje paardrijden kado gedaan op de manege, hij had ook altijd een vreselijke grote b*k over dat paardrijden niks voorstelde. Na dat halve uurtje wist ie wel beter. Hij zei meteen, het ziet er veel makkelijker uit dan het is Tong uitsteken

Dat moet je bij deze man ook gewoon doen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 10:48

Ik kan me er helemaal in vinden.
Vooral in dit stukje:
Citaat:
Deze vreemde eet in de bijt mag wat mij betreft dan ook per direct van de olympische agenda verwijderd worden.
Wellicht is het tijd voor: 'Animalympics', met disciplines als honden die schapen bijeen drijven, dolfijnen die fraaien sprongen laten zien en papegaaien die liedjes kunnen zing.
Anky en haar paard Salinero zouden daar meer thuis zijn, dan op de olympische spelen, waar het gaat om menselijke presentaties en niet om dierlijke.[/i]

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 10:49

hahahhahahaha Joviban Haha! Haha! Haha! Haha! Geweldig!!!!

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 11:28

Ik moet er wel om lachen. Dit is duidelijk iemand die de paardensport alleen van de tv kent. Volgens Sonja Bakker (DE dieet-goeroe van Nederland) kun je beter een uur gaan paardrijden dan een uur tennissen, aerobbicen of fietsen. Het enige in haar lijstje waar je meer caloriën mee verbrand is voetbal. Bij intresse wil ik het lijstje wel posten Haha!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 11:47

Eindelijk een man die het groot licht heeft gezien.

Ben het helemaal met hem eens. Paardrijden, een sport, komop zeg.
Je neemt een paard, dan moet je even een inspanning doen om je benen te rekken om op de rug te geraken. Hoger dan 1.70 gebruik je best een opstapje zodat je je spieren niet teveel moet belasten.
Je geeft 1 por(niet te hard, het is immers geen sport) en je paard stapt. Als je je teugels in de hand neemt, zal je paard automatisch een krul in zijn hoofd krijgen die zo mooi staat. Nog een por en hij gaat draven. Dan krijg je hetzelfde effect zoals je met een auto over kasseien rijdt. Het hobbelt erg vervelend en de kunst is om zo weinig mogelijk te hobbelen en dus zo stil mogelijk te zitten. Dus hoe stiller, hoe minder beweging, hoe minder spieren en hoe minder sportwaardig.
Galop is helemaal als een lekker in een zetel nestelen.

Als je paard naar links wil, trek je even aan de linkerteugel. Bij rechts uiteraard andersom. Wil je appuyeren, dan moet je even in 1 van je beugels leunen. Pirrouettes trek je even 1 van je teugels naar je schouder toe en geef je een por in de zij. Niets moeilijks aan, het is gewoon dat 99% van de ruiters zo bescheiden is, maar eigenlijk doet iedereen thuis in de achtertuin dagelijks appuyementen en pirouettes.
Paardrijden is absoluut geen sport. De enige reden waarom vrouwen dit zo graag tegenspreken is omdat een goede smoes is om hun gebrek aan sexueel contact te compenseren. Ik heb namelijk uit goede bron gehoord (de zus van de vriendin van de oom van de loodgieter van de poetsvrouw van de overbuurvrouw van mijn beste vriendin, en die had het van een professor)dat 90% tijdens elk ritje stiekem een orgasme krijgt.

Mensen die beweren dat ze afvallen van paardrijden, zijn mensen die geen geld hebben voor een paard maar er toch per se eentje wilde hebben, waardoor ze dus geen geld meer hebben om zelf fatsoenlijk eten te kopen en dus zo afvallen. Mensen die beweren dat ze spieren gebruiken, hebben gewoon stiekem een fitnestoestel op de slaapkamer staan.
Nee, paardrijden is toch echt geen sport.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 11:56

Haha, en wat vindt hij van al die "gedresseerde" mensen die tijdens de Olypische spelen hun kunstjes vertonen aan bv ringen, op de evenwichtsbalk, kunstschaatsers , turnsterst op de mat, enz.... (geen kwaad woord trouwens over geen enkele discipline, want ik vind het knap van ze allemaal en vind het wel allemaal sport!)
Niet echt een persoon om serieus te nemen (dat doet hij waarschijnlijk alleen zelf Tong uitsteken )

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 11:56

Ach ja...

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:04

Zullen we die man uitnodigen voor een dagje trainen bij "stal bokt".. Whoosh!

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:08

Hmm, die man moet denk eerst maar eens even weten waar hij over schrijft, en dan er op terug komen.

Riddikulus schreef:
Bij intresse wil ik het lijstje wel posten Haha!

Oh ja daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar Ja

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:14

Bij deze wordt de schrijver van het stukje uitgenodigd voor een uurtje les op mijn paard Haha!

Kan altijd wel lachen om dit, mijn vriend vind paardrijden een PAARDENsport, geen MENSENsport. Ik kan er wel om lachen, hij durft er al niet op, de held. Als hij dat ook weer zegt, nodig ik hem ook weer uit om meteen naar stal te gaan en te gaan rijden, maar dat slaat hij altijd af. Laat de mensen maar lüllen, wij weten wel beter Haha!

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:17

Solide schreef:
Bij deze wordt de schrijver van het stukje uitgenodigd voor een uurtje les op mijn paard Haha!

Kan altijd wel lachen om dit, mijn vriend vind paardrijden een PAARDENsport, geen MENSENsport. Ik kan er wel om lachen, hij durft er al niet op, de held. Als hij dat ook weer zegt, nodig ik hem ook weer uit om meteen naar stal te gaan en te gaan rijden, maar dat slaat hij altijd af. Laat de mensen maar lüllen, wij weten wel beter Haha!

Inderdaad! Maar ik maak me wel eenbeetje zorgen om de mogelijk afschaffing van de paardensport op de Olympische Spelen, want dat zou ik echt heel erg jammer vinden!

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:18

Is er dan sprake van dat het mogelijk wordt afgeschaft?

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:19

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:22

Citaat:
Deze vreemde eet in de bijt

ROFL

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:25

Natasja91 schreef:
Citaat:
Deze vreemde eet in de bijt

ROFL

Ik zei al, zo iemand neem je toch al niet serieus als die nog niet eens eend kan spellen.

Singeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:25

Ik word daar ook zo vreselijk irritant van! Boos!
Grrr.....

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:26

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:26

Pikeur schreef:
Solide schreef:
Is er dan sprake van dat het mogelijk wordt afgeschaft?

[VN] Prinses Haya vreest voor Olympische toekomst paardensport

'k Heb eigenlijk geen idee wat ik er nu van moet denken..

Had ik nog niet gelezen Bloos
Het zou jammer zijn, maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het ook niet zo bij houdt... Nagelbijten / Gniffelen
Ga liever zelf rijden dan voor de tv zitten.

Ja die vreemde eet in de bijt vond ik ook geweldig ROFL ROFL ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:27

Singeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:28

xKatleentjex schreef:
Eindelijk een man die het groot licht heeft gezien.

Ben het helemaal met hem eens. Paardrijden, een sport, komop zeg.
Je neemt een paard, dan moet je even een inspanning doen om je benen te rekken om op de rug te geraken. Hoger dan 1.70 gebruik je best een opstapje zodat je je spieren niet teveel moet belasten.
Je geeft 1 por(niet te hard, het is immers geen sport) en je paard stapt. Als je je teugels in de hand neemt, zal je paard automatisch een krul in zijn hoofd krijgen die zo mooi staat. Nog een por en hij gaat draven. Dan krijg je hetzelfde effect zoals je met een auto over kasseien rijdt. Het hobbelt erg vervelend en de kunst is om zo weinig mogelijk te hobbelen en dus zo stil mogelijk te zitten. Dus hoe stiller, hoe minder beweging, hoe minder spieren en hoe minder sportwaardig.
Galop is helemaal als een lekker in een zetel nestelen.

Als je paard naar links wil, trek je even aan de linkerteugel. Bij rechts uiteraard andersom. Wil je appuyeren, dan moet je even in 1 van je beugels leunen. Pirrouettes trek je even 1 van je teugels naar je schouder toe en geef je een por in de zij. Niets moeilijks aan, het is gewoon dat 99% van de ruiters zo bescheiden is, maar eigenlijk doet iedereen thuis in de achtertuin dagelijks appuyementen en pirouettes.
Paardrijden is absoluut geen sport. De enige reden waarom vrouwen dit zo graag tegenspreken is omdat een goede smoes is om hun gebrek aan sexueel contact te compenseren. Ik heb namelijk uit goede bron gehoord (de zus van de vriendin van de oom van de loodgieter van de poetsvrouw van de overbuurvrouw van mijn beste vriendin, en die had het van een professor)dat 90% tijdens elk ritje stiekem een orgasme krijgt.

Mensen die beweren dat ze afvallen van paardrijden, zijn mensen die geen geld hebben voor een paard maar er toch per se eentje wilde hebben, waardoor ze dus geen geld meer hebben om zelf fatsoenlijk eten te kopen en dus zo afvallen. Mensen die beweren dat ze spieren gebruiken, hebben gewoon stiekem een fitnestoestel op de slaapkamer staan.
Nee, paardrijden is toch echt geen sport.

Doe jij wel aan paardrijden vraag ik mij dan af?
Ocharme de paarden of pony's op wie jij rijd! Boos!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:30

Als je XKatleentjex ook maar een beetje kent... Haha! Haha!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:31

Whaha ik nam al aan dat het sarcastisch bedoeld was Haha!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:35

Nee is niet sarcastisch.

Ironisch, maar ik dacht dat dat zonder ':+ ' ook wel duidelijk was Huilen van het lachen .

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 12:52

Storm76 schreef:
Die meneer heeft het waarschijnlijk niet op dieren, hij heeft het over 'een vreemde eet in de bijt' en het is toch echt een 'vreemde eend in de bijt'...

Storm: je hebt gelijk, sorry typfout over het hoofd gezien

EET=EEND