Levi gaat weg...Update

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:14

Ben blij dat je de knoop hebt doorgehakt Ineke! Ik weet dat het moeilijk voor je is, maar als Levi had kunnen praten, had hij je vast verteld dat je er goed aan doet Knipoog

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 22:55

Whoa! Wat een mooi beestje! (Profiel gezien) Sorry hoor, moest ik even kwijt. Haha!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 03:39

Jeetje Ineke, wat heeerlijk voor Levi! Hij gaat een superjaar tegemoet!! En jij komt er heus ook wel door Lachen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 14:16

bubbels schreef:
Whoa! Wat een mooi beestje! (Profiel gezien) Sorry hoor, moest ik even kwijt. Haha!

Dank je, altijd leuk om te horen Pling

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 14:42

knap dat je hebt doorgezet,
Hij kan nu lekker spelen.en wie weet over een paar jaar...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 18:45

Update:

Vanochtend was ik al vroeg wakker, want Levi ging vandaag weg...
de trailer zou tussen half 12 en half 1 komen dus rond een uur of 11 waren mijn moeder en ik op de manege, zodat ik hem eerst nog lekker kon poetsen en knuffelen enzo Lovers

Om half 1 werden we gebeld dat het nog wel even kon duren, want de eigenaresse van het andere paardje wat opgehaald zou worden was nog niet op stal verschenen. (Later bleek dat hun auto startproblemen had dus moesten ze eerst een andere wagen regelen)

Wat een gedoe en wat een zenuwen...want mijn moeder moest ook weer op tijd terug zijn etc...

Maargoed rond 2 uur waren ze er, Levi gepakt en het laden kon beginnen...dat viel allemaal heel erg mee met 5 minuten stond hij erin echt heel snel, knap paard Cool

Op naar brabant...onderweg werd mij al een verzorgpaard aangesmeerd *LOL* Tja zeg ik dat wil ik wel doen, maar ik heb geen vervoer...geen probleem we halen je gewoon 1x per week op, er zijn meer mensen die uit Rotterdam komen, dat was geregeld. (ik zat met open mond te kijken Clown )

Maar wel heel leuk, het is een 29 jarig paard waar ik stapritjes mee mag maken in het bos, gweldig want bos is in Rotterdam erg schaars...bovendien zie ik Levi dan nog regelmatig Party!!

Aangekomen in brabant, paarden uit de trailer en op stal gezet, ze stonden gelijk helemaal in de belangstelling, wat Levi maar zozo vond lol. Maar toen we gingen kijken nadat we koffie hadden gedronken stond hij eral heel rustig bij Lachen
Het hengstje waar hij samen de wei mee opgaat is ook best leuk, een welsh k vos hengstje genaamd Fulco.

Morgen ochend gaan ze de wei op met zijn tweetjes. Deze maand gaan ze nog s'nachts op stal, maar vanaf maart dag en nacht buiten. En vanaf mei met zijn allen (in een groep van ongeveer 15) de begrazing op Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:16

Gelukkig maar dat alles goed is gegaan... Haha! EN als je met je verzorgpaardje het bos ingaat kan je Levi meenemen als handpaardje misschien, of mag hij niet van de wei af?????

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:22

vind het goed van je dat je toch door gezet heb ondanks het commentaar wat je van bepaalde mensen hebt gehad. Ik weet zeker dat je er goed aan doet ineke! zelf zou ik het echt niet kunnen, je kan er best wel trots op zijn dat je je paardje dit gunt!
Sterkte met het missen van hem, maar weet dat hij het goed heeft! en fijn dat je er ook nog vaak heen kan, dat helpt vast ook wel heel veel!

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:26

Fijn dat alles goed is gegaan !
En je gaat er nu dus eens per week naartoe..?
Supergaaf hoor Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 21:04

Nee hij kan niet van de wei af, want dan staat dat hengstje alleen (ze gaan met zijn tweetjes op een stukje tot mei) maar knuffelen kan wel Lovers
En het ziet er naar uit dat ik er ongeveer 1x per week heen kan Lachen
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 03-02-03 07:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 21:14

Wat fijn zeg, voor levi! Hij zal het vast erg naar zijn zin hebben/krijgen daar.
En ook lekker voor jouw dat je eens in de week naar hem toe kan!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 23:11

O wat tof!!!! Geweldig, dit is echt leuk nieuws, zo zie je levi ook vaak en je maakt ook nog bosritjes, weg uit de drukke stad. Ik ben jaloers op je hahaha

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 17:14

Haha jaloers en dat terwijl jij in dat mooie friesland woont Knipoog Haha!
Ik ben zo benieuwd naar woensdag... Pling