)kast is sinds de keuring afgelopen woensdag een regelrechte varkensstal. Een dezer dagen ga ik er weer wat orde in scheppen en dat ziet ie er wel weer super uit. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)kast is sinds de keuring afgelopen woensdag een regelrechte varkensstal. Een dezer dagen ga ik er weer wat orde in scheppen en dat ziet ie er wel weer super uit.
mijne is nog netter 
mag geen troep in zitten haha
( echt erg
)
En die wordt netjes elke week uitgeveegd en heb toevallig gister alle spinnenwebben en zooi eruit gehaald

!!
allemaal een eigen plekje, schone dekje heb ik thuis Trieske_ schreef:Didoo schreef:Als ik zooooon knoepert van een kast had gehad, was de mijne ook wel georganiseerd geweest
haha dat dach ik ook meteen...ik moet alles in zo'n klein zadelkastje proppen...en laat staan dat ik er nog schone dekjes bij krijg...die liggen thuis.....
greetz!
1 grote puinhoop..
just_kiki schreef:vind de jouwe nog steeds wat rommelig hahamijne is nog netter

maar nette kast!! k wou dat de manege zo net was
niet dat t erg slordig is ofzo hoor, maar in de zadelkamer wel
) en die van n vriendin van me alsook al mn dekjes en peesjes.
Noah2006 schreef:Dat kastjessysteem linksonder is trouwens errug handig, waar heeft u dat gekauft?
, maar zonde is het niet, je ziet nergens geen vouw zitten als ik ze gebruik.just_kiki schreef:vind de jouwe nog steeds wat rommelig hahamijne is nog netter
stof alles ook wekenlijksafmag geen troep in zitten haha
( echt erg
)

rasta_love schreef:jesusss... waar heb je al die dekjes voor nodigmaar nette kast!!

Zal morgen even foto maken.
Ik ga ook een foto maken van mijn kasten

Je wilt niet zien wat voor een zooi het is.