Zijn lichaam is eigenlijk bijna altijd schoon, hij is namelijk een beetje ijdel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Verder heeft mijn witte monster de gewoonte om af en toe uitbundig te zijn en haar hele hoofd op te maken, inclusief oogschaduw en rouge.
Is altijd een hele klus om haar dan weer toonbaar te maken.
. Verder poets ik (iig 's zomers) veel, en gaat er sinds twee weken elke week de onderkant van haar staart in de was en verder doe ik er eigenlijk niet zoveel aan. Ik lig ook niet zo wakker van een vlek meer of minder, ik heb toch al gevlekt paard
De shampoos die ik gebruik zijn zilvershampoo, gewone shampoo en cremespoeling, allemaal van het Kruidvat.
) En ik poets hem bijna elke dag, maar niet superuitgebreid ofzo. ALS ik hem was (maar dna alleen met goed weer en met goede reden) gebruik ik zilvershampoo van het kruidvat. Helpt prima! Ik gebruik het voor staart, sokken, manen en lichaam! Voor de sokken gebruik ik ook wle eens betadine vanwege de mok en dan worden ze ook aardig wit van
Zolang ze nat zijn lijken ze trouwens nog wel geel, maar zodra ze droog zijn, heerlijk wit!