Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Fitzroy schreef:Ik vind niet dat je dat zo maar kunt stellen.
Als mensen bv. tot doel hebben om zo ver mogelijk in de sport te komen en hun paarden hebben daar niet de capaciteiten voor, zie ik er niets verkeerds in om je paard dat het lichamelijk allemaal niet aan kan te verkopen en op zoek te gaan naar een paard dat dat wel kan.
Meestal hangt daar dan ook wel een duurder prijskaartje aan.
En de een geeft zijn geld uit aan dure kleren voor zichzelf en de ander voor dure dekens voor zijn paard, dus wat is het probleem?
Laat iedereen toch eens lekker in zijn waarde, ik word altijd nogal moe van dit soort meningen
Citaat:De ergernis begint (iig bij mij) pas als mensen zich beter gaan voelen met hun dure spullen en andere mensen, met wat simpeler materiaal, gaan afkraken.
Rieja schreef:Ik vind het trouwens wel leuk om er netjes uit te zien te paard, maar ik overdrijf het niet (reed laatst nog in de les met m'n terracotta-kleurige broek en bordeauxrood dekje...als er iets is dat vloekt...haha)
Desiree schreef:Maar ermee te koop lopen, hoe doen de mensen dat dan?
Jippie"]
[quote="Linda250 schreef:Ik ben precies andersom. Ik vind het een sport om zo goedkoop mogelijk aan goede spullen te komen!
stef schreef:mijn paard heeft geen anky equipad (of zoiets toch?)
DunnitsMystery schreef:Heb ik dat paard gekocht om andere mee de ogen uit te steken , nee absoluut niet.. Sterker nog buiten mijn trainers om is er niemand (op de oude eigenaar na) die weet wat dat paard gekost heb.. Ik vind dat niet belangrijk.