Redrumfox schreef:Och dit wordt weer zo'n topic..Uiteindelijk zal er niemand zijn die het ermee eens is namelijk.
Jawel hoor; als iedereen nou eens gewoon in zou zien dat het allemaal afhangt van het individuele paard, waren we al een heel eind.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Redrumfox schreef:Och dit wordt weer zo'n topic..Uiteindelijk zal er niemand zijn die het ermee eens is namelijk.
AaronYve schreef:Jeanine84 schreef:Zo werd ik met 3 al op de skies gezet!
Maar ff serieus! Idd belachelijk! En zich dan straks afvragen waarom het paardje er geen zin meer in heeft..je doet er alleen niks aan, helaas!
Als we met z'n allen dat dachten dan waren we nergens meer....
Tieneke schreef:Longeren (met bit of zonder) valt imo niet te vergelijken met een zadeltje op de rug.
Jeanine84 schreef:Citaat:
Ik ben wel benieuwd wat jij er aan wou doen dan? Alle mensen opsporen die te vroeg beginnen met inrijden en hier wat van zeggen? Denk dat er maar weinig mensen anders van worden hoor maar je kunt het altijd proberen ja!
Nanne schreef:Dat is wel lekker, kan je er tenminste zo mee weg rijden!
Nee ff zonder dollen. Het is natuurlijk abnormaal. Het zijn in principe nog baby's, maar als je het ontdekt is de schade vaak al toe gebracht.
Aaron ik snap jouw reactie op Jeanine, maar ze heeft wel gelijk. De meeste mensen die zich met dit soort praktijken bezig houden krijg je toch niet aan t verstand dat het niet zo hoort..