Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RoCKyLoVE schreef:LIELLE wat ben jij een krent!! Ik vind het trieste wat er is dat mensen alleen paarden leuk vinden om te rijden en niet om het paard zelf en dat noemt zich een paardfan bah bah Zit je rijbroek te strak ofzo? En niet iedereen heeft geld zat om iemand anders zijn paard voor zich te laten poetsen en te aaien.. En Ik vind het het mooiste wat er is als een oud paard een mooie dag krijg!!!
Sjuimpje"]
[quote="Marije schreef:Op mijn vorige manege brachten ze paarden die het werk op de een of andere manier niet meer aankonden, naar vrienden met een grote wei, een rusthuis o.i.d. Daar was ik altijd wel erg blij mee!
Samsam schreef:EEn paard is ook geen huisdier als hond of kat (hij woont ook niet in je huis) maar een gebruiksdier!!
promptertje"]
[quote="Samsam schreef:EEn paard is ook geen huisdier als hond of kat (hij woont ook niet in je huis) maar een gebruiksdier!!
Stephanie100 schreef:Ja en koeien en varkens..die zitten heel hun leven in zo'n miezerig hok worden ook nog is helemaal op elkaar gefrot vervoerd. en dan afgemaakt en dat eten is niet zielig! Die paarden hebben nog een goed leven gehad een manege paard heeft het echt wel beter als een varken. 33 is toch oud en dat slachten gebeurd tegenwoordig echt wel netjes. En artrose is niet te genezen met medicijnen wel te verminderen. Verkopen kunnen ze ook niet ik bedoel ik zou nooit een paard van 33 kopen. Niet banketstaaflig bedoeld maar ik ken niemand die geld uit zou geven voor een paard van 33.