Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
suuzepuus schreef:ik denk dat je een nieuwe zal moeten vergoeden of op zn minst 50 euro. jij hebt m stuk gemaakt dus jij moetzorgen dat ze een nieuwe krijgt. als ik bijv. mn auto uitleen aan een vriendin en zij rijd m in de prak, dan ga ik niet akkoord met een nieuwe fiets als vervanging omdat mn auto al oud is. dan verwacht ik ook een vervanging van wat ik heb uitgeleend = dus een auto die bijna hetzelfde is als wat ze van mij geleend heeft.

Gabrielle_ schreef:Pff dat vind ik wel erg veel hoor.
€85,- is al spot goedkoop voor een rijbroek, dus de kwaliteit zou zowieso al niet goed zijn geweest.
Daarbij heeft je vriendin haar rijbroek zélf uitgeleend.
En er zat al een gat in en was al 2 jaar oud, nou uhm eurotje of 10-15?
suuzepuus schreef:ik zou niet tevreden zijn met een bon van 10 euro, sorry hoor maar daan kun je nog niet eens een nieuwe rits van kopen...

suuzepuus schreef:ik denk dat je een nieuwe zal moeten vergoeden of op zn minst 50 euro. jij hebt m stuk gemaakt dus jij moetzorgen dat ze een nieuwe krijgt. als ik bijv. mn auto uitleen aan een vriendin en zij rijd m in de prak, dan ga ik niet akkoord met een nieuwe fiets als vervanging omdat mn auto al oud is. dan verwacht ik ook een vervanging van wat ik heb uitgeleend = dus een auto die bijna hetzelfde is als wat ze van mij geleend heeft.
Gabrielle_ schreef:AaronYve schreef:Ik zelf zou het niet zo erg vinden als mijn vriendin uit een broek scheurt
Maar anders zou ik toch tussen de 25 en 50 euro rekenen.
Voor dat geld kan je namelijk een goeie 2e handse kopen of een goedkope nieuwe rijbroek
Pff dat vind ik wel erg veel hoor.
€85,- is al spot goedkoop voor een rijbroek, dus de kwaliteit zou zowieso al niet goed zijn geweest.
Citaat:Pff dat vind ik wel erg veel hoor.

Kir_Ples schreef:Nu wil ze er niks voor hebben.
En toch wil ik het vergoeden, dus als ik haar zie dan krijgt ze wel wat.
Kir_Ples schreef:Ze wil niks hebben.
Maar als ik der weer zie dan krijgt ze gewoon een bon ofzo.