Wat is de/het grappigste moment(en) wat je ooit hebt beleefd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lisaa_

Re: Wat is de/het grappigste moment(en) wat je ooit hebt beleefd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:54

Ik heb erg veel grappige momenten met mijn paard meegemaakt aangezien het gewoon echt een sukkeltje is die niet helemaal spoort, maar 1 ding is me toch wel bijgebleven.

Ik reed in de les, heel serieus was ik aan het rijden op de volte.
opeens gebeurde er iets raars en ik verloor echt helemaal mijn controle en ik probeerde met mijn laatste hulpjes hem goed op de volte te houden maar meneer die begreep dr ook niks meer van, dus ik dacht nja die schiet dan wel de andere kant op zoek ik mijn controle weer op proberen me het opnieuw.
maar nee hoor meneer rijd keeihard tegen de bakrand op en hij staat daar zo met zn hoofd over de bakrand heen heel versuft van húh wat is er gebeurd..
echt supergrappig, iedereen heeft me keihard uitgelachen..

miloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 12:05

niet erg grappig maar wel iets wat ik niet verwacht

Ik heb niet erg vaak gesprongen, dus gisteren hindernis klaargezet met korte aanloop.. Dus op het hoogst gezet( nog nooit zo hoog gesprongen) ik kwam er echt beroerd op aanrijden, sloom, teugels half los.. dus ik wou haar er voor weg sturen, neemt dat paard me een sprong Haha! ik vloog echt enorm naar voren

Verder reed ik een keer zonder zadel aan de longe( reed nog maar net) ging ik in galop... en ik gleed los, dus hing ik aan de zijkant/onder de buik... maar ik wou niet loslaten dus met heel veel moeite me overeind gehesen Clown

Zonder zadel in draf, ik gleed er gewoon van af, pony liep door en ik kwam er pas na een paar seconden op dat ik daarvoor op het paard zat Koe

En ik zat op een vervelend slome knol van de manege. Wij hoog springen, moest in galop.. Dus ik erop af rijden, mooie galop.. Allerlaatste moment pony vol op de rem.. Ik met een salto en de teugels in mijn hand eraf, in het zand.. Kon er wel zo opstappen. Het zag er vast malotig uit maar ik was niet blij

( Wel een, naast het paard. Ik liep met de beginners les mee, er stond een hindernisje.. Dus ik heel enthousiast meerennen,paard er over heen loodsen/trekken.. Vergeet ik zelf erover heen te springen, struikel en lig met mijn gezicht in het zand... waar iedereen bij was)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:08

met onze haf (verkocht)
ik wist niet of hij ooit gesprongen had of niet,, dus eerst aan de hand, hij had dus nog nooit gesprongen.. toen dat goed ging, er op gestapt, en gekeken hoe hij het deed toen ik erop zat.
hij sprong, vond zichzelf zo stoer dat hij kon springen, galopeerde heel hard een rondje,(een soort ere rondje Haha! ) nam gas terug, en sprong weer, hij was zo trots op zichzelf, was wel heel leuk om te zien.

pol_Doer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:40

dat mn 24 jarige uit de wei was ontsnapt en naar stal was gelopen om vervolgens de voerkar leeg te eten

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 22:42

pol_Doer schreef:
dat mn 24 jarige uit de wei was ontsnapt en naar stal was gelopen om vervolgens de voerkar leeg te eten

Helemaal léég eten????? Oh wat een stiekemerd!!!!! Haha!

pol_Doer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 13:10

nou het scheelde haast niks wahahahaha