Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Idra schreef:DA was niet zo vriendelijk en ik stond er een beetje verbouwereerd bij... Hij zei dat het niet de moeite was dat ik nog foto's liet maken en gaf gewoon een negatief aankoopadvies, hij stond ook niet echt open voor vragen. Hij had het idd ook heel erg druk en het was de eerste keer dat we in die kliniek kwamen, dus... Idd, misschien hadden we niet zo snel hem terug moeten brengen, maar ja, ik dacht dat heeeeel erg was.... Mijn vorig paard is nooit gekeurd geweest, dus ik had er nog geen enkele praktische ervaring mee... Domme ik!!! Ik ga zeker voor die foto gaan...
Idra schreef:In tijd ben ik eigenlijk al een jaar op zoek. Via advertenties enzo. Ben pas echt serieus beginnen rondrijden en uitproberen de laatste maanden.... Eerst dus een half jaar advertenties uitgezocht, dan alles dat nog niet verkocht was in een aantal weken gaan bekijken...
Ik ga zeker die foto nemen dan!
Idra schreef:Goede hoefsmid is geen probleem! Ik heb een superhoefsmid.
Ik krijg sowieso zes weken garantie met geldteruggave als het paard ongezond is. Ik heb een contract met de handelaar waarin dat staat. Dus foto nemen, en dan zes weken afwachten en als er echt problemen komen terugbrengen? Ben ik wel nog meer gehecht, maar is het proberen zeker waard!
Bedankt voor jullie leerzaam advies!!!
Idra schreef:Goede hoefsmid is geen probleem! Ik heb een superhoefsmid.
Ik krijg sowieso zes weken garantie met geldteruggave als het paard ongezond is. Ik heb een contract met de handelaar waarin dat staat. Dus foto nemen, en dan zes weken afwachten en als er echt problemen komen terugbrengen? Ben ik wel nog meer gehecht, maar is het proberen zeker waard!
Bedankt voor jullie leerzaam advies!!!