Heeft iemand nog iets gehoord?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 16:42

mn onderschrift is gewoon in het algemeen en ik ben ook veel geholpen, ik ben bezig met mn verhaal aan het typen en PB het mensne die mij ook PBen

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-03 22:46

Ik heb dus dit topic niet gestart om gezeik te horen hoor Percy. Iedereen was er bij betrokken wat betrefd Naomi en Flame. We zijn allemaal bezorgt geweest om het paardje. Zodoende denk ik toch dat het leuk zo zijn of we wisten als Flame in goede handen is. Alhoewel dit niet mijn paardje is maak ik me toch wel zorgen om Flame. Ik heb dus, met de andere bokkers, het goeie recht om te vragen hoe het met Flame gaat. Heeft niets te maken met negative reacties. Dit is voor mij gewoon uit bezorgheid. Misschien iets dat jij niet kent, Percy? Hopelijk begrijp je me standpunt nu? Het gaat er mij niet om of Noami liegt of niet, het gaat mij om de toestand van het paard!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 22:54

na dit weekend hoop ik meer te weten en zal ik jullie op de hoogte brengen.

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 00:06

Naomi heeft mij gePBt

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 00:22

mij ook..........

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 00:29

en toen kregen we pagina's vol met oneliners van mensen die ook een PB hebben gehad....

Naomi, als je al eerder je hele ziel en zaligheid op het internet hebt gezet, heb dan ook het lef om de laatste stap te zetten en zet het laatste berichtje dat je iedereen per PB stuurt open op bokt neer....
Of is dit nu ook een nieuw manier om aandacht te trekken?

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 00:34

I told you so............. last month (aandachttrekkerij)

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 00:46

Naomi schreef:
mn onderschrift is gewoon in het algemeen en ik ben ook veel geholpen, ik ben bezig met mn verhaal aan het typen en PB het mensne die mij ook PBen

Naomi, het beste is gewoon je laatste verhaal in deze topic neer te zetten, er zijn meer Bokkers die hebben met jou meegeleefd en mischien is het overzichtelijker als de update hier te lezen is.

Niemand valt je persoonlijk aan, en ik ben ook erg benieuwd naar hoe het nu gaat met jou en Flame.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 00:53

DiamondCheckers schreef:
Ik heb dus dit topic niet gestart om gezeik te horen hoor Percy.

Ik kan hier niet voor Percy spreken, maar ik doe het toch! Knipoog (Mag het Alex? Haha! )

Ik denk niet dat Percy haar reactie als 'zeiken' bedoelde. Het is gewoon een eerlijke mening. Die mening strookt even niet met de jouwe, maar dan is het toch niet gelijk gezeik???????
Bovendien sluit ik me wel bij haar aan. Naomi heeft al veel negatieve reacties gehad op haar topics over Flame, juist door dit topic laaien die reacties misschien weer op. En dat is niet leuk voor Naomi.

Zo lees ik Percy haar reactie en dus NIET al gezeik! Knipoog

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 01:48

DiamondCheckers schreef:
Dit is voor mij gewoon uit bezorgheid. Misschien iets dat jij niet kent, Percy?

Sorry, maar door dit soort opmerkingen val ik hier spontaan van mijn stoel. Hoe durf jij te beweren dat ik niet bezorgd zou zijn over mensen? Nogal een boute bewering over iemand die jij helemaal niet kent.

Buitenzorg slaat de spijker op zijn kop. Precies dat was de reden dat ik niet zo blij was met dit topic. Er was beloofd dat er bericht zou komen als er iets bekend was en dat heb ik afgewacht. Althans, ik had kort daarvoor een pb gestuurd omdat ik wel degelijk bezorgd was.
Maar Naomi is er niet bij gebaat dat er weer insinuaties worden gemaakt zoals hierboven het geval is, en dat soort reacties, daar was ik huiverig voor. Heel simpel.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 01:51

Misschien ga jij soms te kort door de bocht dan mensen het kunnen begrijpen? de botte bijl ligt volgens mij op je hoofdkussen... Haha!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 02:06

Je moest eens weten wat er op mijn hoofdkussen ligt, in elk geval op dit moment niet mijn hoofd Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 07:44

DC, ook ik ben in het begin erg bezorgd geweest over Naomi en Flame. Ook ik heb in het begin adviezen gegeven wat Naomi kan doen om uit deze situatie te komen. Ik heb niet gezien dat er ook maar iets is gebeurd, erger nog, volgens mij werkt ze zich van de regen in de drup.
Maar ook uit deze situatie kan Naomi nog komen, Donja heeft aangeboden om het paardje GRATIS bij haar op te nemen. En wat gebeurt er? Weer niets. Volgens mij zit Naomi nog steeds te wachten tot haar moeder in de telefoon klimt om dingen voor haar te regelen. And let me tell you this: it ain't gonna happen....

We wachten dus allemaal af tot er van Smithsgirl, Donja of iemand dan ook bericht komt over Flame. En aangezien dat er niet gaat komen, heeft het weinig zin om dit topic iedere week weer op te rakelen.

Degenen die geinteresseerd zijn in Naomi, of beter gezegd Flame, doen er beter aan om Naomi een PB te sturen. Maar laat ons er alsjeblieft buiten....

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 10:05

DiamondCheckers schreef:
Ik heb dus dit topic niet gestart om gezeik te horen hoor Percy........ Dit is voor mij gewoon uit bezorgheid. Misschien iets dat jij niet kent, Percy?

Nou ga je toch wel veel te ver DC! Jij houdt er maar rare ideeën op na.
Als iemand het niet met jou eens is is diegene gelijk gevoelloos?
En dan heb je hetb in een ander topic erover dat je het raar vindt dat een blanke uitgezet wordt, alsof het voor een donker persoon niet net zo traumatisch is.
Tssssssk, rare ideeën heb je. Misschien heb je je iets teveel aangepast aan de Amerikaanse cultuur?

Vendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 10:15

Ja laten we lekker met modder gaan gooien!
Maar weet wel: wie met modder gooit krijgt vieze hadden...

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 11:11

Ik dacht dat het hier over Flame en Naomi ging en niet over aandachtvragerij, nieuwsgierigheid en wat jullie er ook van zeggen.

Ik heb ook zitten twijfelen om zo'n topic te openen, ook niet gedaan omdat ik dacht... ze komt er zelf wel mee.

Ik snap niet dat Naomi dit zegt:
Citaat:
ja ik vertel het wel aan haar, ik heb er gewoon geen zin meer in om al die negatieve reacties te krijgen..
dan vertel ik niks meer ook..
ik ga zo het verdere verhaal ff typen en sla het op en mn pc en iedereen die wat wil weten pbt maar en die stuur ik het verhaal..
dan maar zo

Sorry hoor.. als je iets op een openbaar forum neerzet met zoveel gebruikers dan kan je niet alleen maar positieve reacties krijgen. Er is veel getwijfeld aan je verhaal, maar veel mensen gaven daarna hun excuses.
Veel mensen hebben met je meegedacht om het goed op te lossen voor jou, je ouders, je ex maar vooral je paard, want dat is de belangrijkste in deze!
Dus.. volgens mij ben je meer geholpen dan afgezeken en volgens mij is het wel zo netjes om de rest gewoon op de hoogte te houden!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 12:06

DiamondCheckers schreef:
Dit is voor mij gewoon uit bezorgheid. Misschien iets dat jij niet kent, Percy?

Sorry, hiet móet ik even op reageren!! Lees hier (v.a. pag 7) de reactie van Percy en oordeel dan nog eens of Percy bezorgd is of niet.....

[VvdD] Dag Beer, het ga je goed....

Het spijt me, maar ook ík sluit me bij de mening van Percy, Cassidy, Buitenzorg en Billy aan!!!

Liesje4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 12:19

Beste Naomi,
Waarom moet iedereen je pb'en om het verhaal te horen Verward beetje vaag...eerst vertel je het hele verhaal op bokt, iedereen leeft met je mee, en vervolgens moeten mensen je pb'en om 'de ontknoping' te kunnen lezen? Pff je zou bijna een abonnement op je verhaal kunnen gaan uitgeven.. 'geef je op en ontvang wekelijks een pb van naomi'
Eerlijk gezegd vind ik dit erg flauw.
Tuurlijk je bent niet verplicht om je verhaal hier neer te zetten, maar als je eerst topics van oneindig veel berichten plaatst over het wel en wee van je paard, met de meest verschrikkelijke situaties, (wat ik ook erg vind voor je hoor, daar niet van) en nu helemaal niks meer kwijt wil, vind ik dat toch behoorlijk vreemd, komt een beetje over als: 'als dank voor het medeleven plaats ik niets meer'

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 13:02

Het heeft geen zin om het op bokt neer te zetten, dan wordt dit gezeik wat er is alleen erger...
er zijn zelf ook dingen met mij gebeurd, ik heb er gewoon geen zin meer in..
als ik hier mijn verhaal neerzet wat ik iedereen PB, dan komen er hier weer reacties en loop het weer uit de hand, dat vind ik vervelend voor mandere mensen en vind het zelf ook niet leuk..
veel mensen zijn het flame verhaal zat.. achter alle dingen die ik hier vertel, dat ik niet naar flame toe kan..heeft ook zo z'n redenen die te persoonlijk zijn om hier neer te zetten, dan krijg ik ook veer reacties en loop het weer uit de hand

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 14:14

Heb de PB net via via gekregen en ook gelezen Knipoog !

Ik kan er maar één ding over zeggen: het praatje is goed, maar je verhaaltje deugt niet Scheve mond !

Ná zoveel adviezen en aangeboden hulp, had ik wat anders verwacht Lips are sealed !

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 14:24

ddus dan snap je nu wel, waarom ik het niet hier neer zet..
jij moet het weer zo nodig in het openbaar hier vertellen, ik wil niet dat mensne over me banketstaaf..

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 14:32

Naomi schreef:
dus dan snap je nu wel, waarom ik het niet hier neer zet..
!!

Citaat:
jij moet het weer zo nodig in het openbaar hier vertellen, ik wil niet dat mensen over me banketstaaflen..

Verward vertellen??? Ik schreef alleen dat ik het gelezen heb Knipoog !!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:00

Naomi schreef:
ddus dan snap je nu wel, waarom ik het niet hier neer zet..
jij moet het weer zo nodig in het openbaar hier vertellen, ik wil niet dat mensne over me banketstaaflen..

Okee! That’s it! Dit is voor mij de bevestiging dat je nu onderduikt om interessant te blijven doen. Want geef eerlijk toe, iets nieuws is er niet te melden….

En om nu Sterre ervan te beschuldigen dat zij dingen op bokt zet? Ik heb niet één, maar dan ook niet één letter gelezen waar zij iets daarvan beweert. Waar staat dat nu weer in hemelsnaam geschreven?

En als je je nu zorgen maakt dat mensen over je praten....wees maar niet bezorgd, dat doen ze toch al....beetje laat om je daar nog zorgen over te maken.

En ik vind het wel humor dat je reageert op Sterre's opmerking dat je verhaal van geen kanten klopt, dat je het daarom maar niet meer op bokt neerzet....

Krijg je natte voeten?

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:08

Ik snap nogsteeds niet waarom je op je cu2 hebt staan:
I LOVE RICARDO!!!...dat was toch je ex neem ik aan...
Ik heb het hele verhaal zitten volgene...alleen gelezen..ik kan beter geen oordeel geven....dat is niet gepast, want daar komen alleen maar problemen mee.

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:08

Het rammelt aan alle kanten en dat weet ze zelf ook wel!