Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JumpingQueen schreef:ik hou zowiezo niet van anky en begrijp ook helemaal niet waarom iedereen haar zo leuk vind. ik vind zelf dat het er helemaal niet fijn uit ziet paard heeft steeds oren in zn nek en de stang en trens staat echt op maximaal scherp..
)casperrr schreef:Wat een gezeik over Anky, zei krijgt het allemaal voor elkaar! Tis maar een moment opname hoor....
Beste stuurlui staan weer is aan wal.
jury rijdt toch ook niet altijd
casperrr schreef:Wat een gezeik over Anky, zei krijgt het allemaal voor elkaar! Tis maar een moment opname hoor....
Beste stuurlui staan weer is aan wal.
Anky`s stang slaat aardig door idd, maar toch vind ik salli minder opgekropt lopen dan Nadine. Maar ach zal wel en kwestie van smaak zijn
maar dat zal dan wel weer aan mij liggen 
Beest zwiept soms niet eens met een oortje meer. Ik doe het haar niet na haar maar das ook allang mijn doel niet meer... Paljassofie schreef:ik denk niet dat zulke holle rug en zo een enorm doorgeslagen stang een kwestie van smaak kunnen zijnmaar dat zal dan wel weer aan mij liggen
Nadine is inderdaad behoorlijk kort, maar het volledige plaatje oogt toch iets beter imo
poes schreef:Volgens mij hebben ze Salinero een jaar terug door een robot vervangenBeest zwiept soms niet eens met een oortje meer. Ik doe het haar niet na haar maar das ook allang mijn doel niet meer...
) van het paard verdient.
Niet alleen de rijstyle van al de ruiters veranderd, maar de hele dressuursport veranderd.
Maar als dit een voorbeeld moet zijn?
!
!
maar dat terzijde, en bij een prijsuitreiking glimlach je toch
)
Ik rijd heel graag verfijnde dressuur, maar een galopje met muziek, vreemde paarden erbij, beker in je hand, paard die al weet dat er bij de muziek uitgestrekte draf/flinke galop hoort, joelend publiek... neen dank je