Mijn vriend houdt ook niet van paarden. Ik heb al 8 jaar wat met hem en rijd pas 2 jaar paard. Toen ik Bolivia vorig jaar kocht was hij daar niet blij mee. Hij zag er erg tegen op dat hij (nog) minder aandacht zou krijgen omdat ik al veel weg was (vriendinnen enzo). Ik heb er echter voor gezorgd dat hij voldoende aandacht krijgt. En als hij het een tijdje te veel vindt worden omdat ik elke avond weg ben, dan ga ik bijvoorbeeld meteen om half zes en dan eten we daarna en ben ik gewoon thuis.
Het is een beetje schipperen want hij wil ook nooit mee, hij is in 1 jaar 5 x meegeweest denk ik (10 minuten). Maar toch gunt hij mij mijn hobby.
Ik denk dat Floris nog niets in zijn leven heeft gevonden wat net zo belangrijk voor hem is als de paarden voor jou. Hij moet wat ouder worden en zijn eigen hobbies krijgen, dan zal hij jouw keuze respecteren.
Zijn vraag is een echte puber-actie en daar doe je weinig aan, jongens zijn nu eenmaal wat later volwassen dan meisjes.
Succes met je keuze, maar ik denk dat je het al weet als hij je echt voor de keuze stelt....

Liefs, Manon