voorstellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:11

Jaaaa dit is nou Renate!!!!!!Vroeger waren we jut en jul haha overal waar ik was zag je Renate en andersom!Iedereen dacht dat we 2 lingzusjes waren want sommige hielden ons niet eens uit elkaar we leken wel wat op elkaar maar zoveel??
Het ene weekend sliep zij bij mij het andere ik bij haar terwijl we op nog geen 10 min van elkaar af woonde haha natie leuk dat je er bent!!!

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:16

ja ik reed afgelopen zondag op de hengstenshow met crosby, hij ging er zo lekker vandoor naar de kleine bak. en ik heb ook de apeldoornse met hem gereden dat klopt.
31 maart hebben we weer een hengstenshow, maar dan van het stamboek. in giesbeek, ga ik ook weer heen met crossebos

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:18

haha dan ben ik nog bijna tegen crosby opgeknald op de a'doornse!!! ik stond op n gegeven moment tussen twee knollies in, liep ik er tussenuit en toen stond crosby daar opeens.... maar t is nog goed gegaan!!! *lol*

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:21

Dan heb ik jou inderdaad zien rijden en ik vroeg me eigenlijk af of je je geen pijn had gedaan want je ging heel rot met je been langs dat deurtje.....vond dat deurtje ook niet echt handig want ik hoorde dat die ook niet helemaal dicht kan!!!!

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:23

ach die goeie ouwe tijd he kim.
nu ben ik helemaal tinkerverslaafd en kim groninger dus zo'n jut en jul zijn we ook weer niet geweest.
maarra wie foto's wil zien van crosby en quinto moet naar http://www.tinkervereniging.nl gaan. fotocollage onder crosby (ook foto van de apeldoornse) en quinto (mijn wilde hengst volgens kim)

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:38

Hoi, zal ik me eigen ook effe voorstellen.

Ik ben Paulien, ben 24 jaar en ik kom uit Den Haag. Zit al ruim 14 jaar in de paarden. Ben op Manege Ypenburg in Rijswijk begonnen, heb daar altijd les gehad en heb daar verschillende paarden gereden. Heb daar ook veel geleerd. Heb daar manege paarden maar ook pension paarden gereden en verzorgd. Helaas is die manege 3 jaar geleden opgeheven en is iedereen naar een andere stal gegaan. De meeste spreek ik ook niet meer.
Op dit moment verzorg ik geen een paard omdat ik het druk met me werk heb jammergenoeg. Kan er geen foto bij zetten omdat ik niet weet hoe dat moet.

groetjes en spreken elkaar hier nog wel eens

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 23:11

haaaaay nou ik kom uit doetinchem maar kom ook nog regelmatig in apeldoorn om kim(nimber)te bezoeken.ben helemaal weg van de groningers die frans daar fokt,dat is ook tevens de stal waar kim staat.maar goed ik ben 23 jaar ,woon samen en heb zelf een welsh A pony die nu dit jaar 3 wordt en ik van het zomer hoop te beleren voor de wagen.ik heb haar gekocht toen ze nog veulentje was en wij zijn samen echt jut en jul,ik kan nog geen dagje zonder haar en zij hinnikt altijd als ze mijn stem hoort,begint al te roepen als ik eventjes wegloop maar is verder wel heel braaf,op wat stoute-ponnie-streken na,maar daar is ze welshje voor!wij zijn te bezichtigen op http://www.welshcob.nl/welshab/fotoboek/tinkerbel.php