Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Vouwt mooi boven de sprong en buigt ook al mooi. Dat wordt een beste springflap hoe ze op die laatste foto vouwt
. Ben zeer benieuwd naar de springtopics in de toekomst van deze topper. Heel veel plezier ermee
maar dat gaat vast lukken.
die kan springen zeg jemig

powerzoe schreef:Allemal super bedankt, erg leuke reactie's. Ik ben echt erg blij met haar. Haar vader is Regino die is weer van Animo. Ze is net weer over het draad heen gesprongen naar mijn andere pony'tje. Maar ze is echt heel lief

Liezel1 schreef:powerzoe schreef:Allemal super bedankt, erg leuke reactie's. Ik ben echt erg blij met haar. Haar vader is Regino die is weer van Animo. Ze is net weer over het draad heen gesprongen naar mijn andere pony'tje. Maar ze is echt heel lief
Hier zou ik toch maar mee uitkijken...
Ten eerste kan ze schade aanrichten aan anderen, waar jij verantwoordelijk voor bent en ten tweede: als ze ergens achter blijft hangen, kon dat wel eens een enkeltje "eeuwige weides" opleveren....
Veel plezier & succes met haar!

powerzoe schreef:Zo is ze helemaal niet beleerd!! Op deze foto's springt ze voor het eerst en daarvoor heeft ze in het land gestaan. Dit is dus helemaal niet aan de orde. Het draad staat nu op 180 hoog dus kan ze er niet meer uit springen

!