Fellow@work met Naomi

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vivana

Re: Fellow@work met Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 10:13

Ik ga ze de volgende keer met slof laten rijden...kan ze 'm vast leren om over de rug te trainen....whahahahahaha

Thalita2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 19:44

Wat een Lievee en mooie Combi !!

ullingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 19:29

hee viev

ziet er leuk uit binnenkort de piaffe?? Lachen:P
hahah ,,,,
zie je nog wel daagdaag

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:40

heee,daar is fellow...

die heb ik lang niet meer gezien!!

ziet er leuk uit...achja...alles moet geleerd worden he

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 21:21

Wat een leuke combi!
Ziet er ook erg netjes uit!

Puck__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 15:50

Ik vind ook nog steeds dat die wel in de krul wordt getrokken door het elastiek, je kan het goed zien aan de foto's vindt ik.
En de Ts maakt wel grapjes over dat met slof rijden en al over de rug, en dat het een volwassen iemand is, maar zo behandeld het meisje wel. Aangezien ze de pony al in de krul moet lopen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 17:47

Super he die twee samen, benieuwd hoe ze het over een paar jaar gaan doen. Ze doet het heel netjes, haar houding ziet er goed uit. Over de elastiek, op foto twee staat hij met zn hoofd naar boven, en stiek staat niet gespannen, dus hij gaat er niet dood aan gaan. Ze moet idd nu leren zitten, rest komt later wel. En idd uit het zadel getrokken worden vind niemand fijn. Meisje van nog geen 6 al zeker niet, en het is toch de bedoeling dat ze het fijn blijft vinden.

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:40

vivana schreef:
Mrln90 schreef:
WinBinChes wil je beweren dat de pony hier niet door in de krul wordt getrokken? Zou je dan nogmaals een blik willen werpen op deze foto's? Wat ik zie is namelijk een pony die onwijs 'aan de teugel' (in de krul) loopt. Ik heb ook de andere topics van ts gezien, daar loopt het ponytje wel degelijk met een elastiek.

De goede volgorde van leren rijden is volgens mij eerst de pony in bedwang houden (meestal leer je namelijk rijden op een geschikte pony) en daarna pas gaan kijken naar de perfecte houding.
Volgens mij moet ts eens gaan kijken naar een geschikte pony om zo'n kleintje mee te leren rijden, dit meisje heeft er duidelijk érg veel plezier in, jammer dat er zo onvriendelijk met de pony omgegaan wordt.

Maar ts is het hier duidelijk niet mee eens, gezien de boze mailtjes die ik krijg over de pm.

Of wederom deze ontzettende domme opmerking van jouw.

Beetje jammer dat je zo reageert.

Maar zo ontzettend zonde dat je een zes jarig meisje leert paardrijden dmv een elastiek. Zet haar dan alsjeblieft op een geschikte pony. Ik wens Naomi heel veel succes, hoop dat ze in de toekomst verstandiger wordt dan haar moeder.

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:08

@vivanna:je hebt het super gedaan hoor, fellow is het ideale paardje, en de elastiek staat helemaal niet te strak, want hij kan met zijn neusje eruit, en kan nu dus ook gewoon lopen, en Naomi is ook nog maar 5 en als ze een bevestigde zit heeft, dan kun je eens proberen om zonder elastiek te rijden, maar hou hem er nu maar lekker aan hoor, geen van beide ondervindt hier last van.
ik vind dat je er vestandig aan doet, en helemaal geen onverstandige moeder hoor;),
fellow en naomi zijn het plaatje samen, strax komt het zeker goed. dus vele oefenen, en voor de armpjes van je dochter het er maar aan houden!

gr Rosalie

tamaraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:35

wat knap van zo`n jong meisje echt goed!
een hele leuke combinatie

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 08:17

Winxz_Bas schreef:
@vivanna:je hebt het super gedaan hoor, fellow is het ideale paardje, en de elastiek staat helemaal niet te strak, want hij kan met zijn neusje eruit, en kan nu dus ook gewoon lopen, en Naomi is ook nog maar 5 en als ze een bevestigde zit heeft, dan kun je eens proberen om zonder elastiek te rijden, maar hou hem er nu maar lekker aan hoor, geen van beide ondervindt hier last van.
ik vind dat je er vestandig aan doet, en helemaal geen onverstandige moeder hoor;),
fellow en naomi zijn het plaatje samen, strax komt het zeker goed. dus vele oefenen, en voor de armpjes van je dochter het er maar aan houden!

gr Rosalie

He bedankt voor je lieve leuke reaktie.
Naomi rijdt Fellow ook niet altijd met stiek....Daarbij rijdt Naom meestal zelf 2x in de week en 4dg in de week tutterd hij in de les mee waarvan er maar 1 ruitertje is die rijdt zoals t moet. Die andere 3 kunnen niet eens rijden wat Naomi doet.(het is ook maar dat ie niet niks doet snap je).
Als Naomi hem zonder rijdt gaat hij aan de teugel lopen als hij wat moe wordt. Knipoog