Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lianne84 schreef:Het probleem is wel dat weinig mensen hiervan zullen 'leren' omdat iedereen met een paard zichzelf ook paardenmens vindt.
Miss_Montana schreef:Barmat schreef:Daarom zeg ik ook: Het is aan de persoon zélf hoe hij het stukje interpreteert
En zoals je ook kunt lezen: een paard wel of niet in de blubber hebben staan is geen garantie voor het al dan niet zijn van een paardenmens
*aha*
Ok, dan begrijp ik het nu beterIdd, het gaat erom dat je naar je paard te luistert ipv zo graag met een bepaalde stroming mee te willen dat je eigenlijk je paard helemaal vergeet. Dat valt mij idd ook de laatste tijd erg op, dat mensen zo met de kudde meelopen en denken daarmee het beste te doen voor hun paard, dat het paard zelf genegeerd wordt.
Het is idd een stukje wat iedereen anders kan interpreteren
Barmat schreef:Wat mij dan echter gruwelijk tegen de borst stuit, is dat er steeds minder paardenmensen lijken te komen.
Barmat schreef:Vaak zijn dergelijke mensen te herkennen aan de betoverende uitstraling wanneer ze te paard de ring verschijnen. Het gevoel wat ze geven - meer paardengevoel in hun pinken dan een ander in hun hele (in Cavallo kleding gestoken) lichaam.
Barmat schreef:Wat jammer dat er steeds meer mensen met paarden komen. De simpele paardenmens, eenzaam en alleen in de wei, hoofdschuddend en in het gezelschap van zijn beste kameraad, het circus aan zich voorbij ziet trekken.
kellyenmagic schreef:inderdaad miss montana.
maar ik vind dat barmat wel een beetje raar doet naar de mensen die perse wedstrijden rijden en daarom maar mensen zijn die niet om hun paad denken. kijk dat is helemaal niet waar en wie ben jij om dat te bepalen
lijkt wel of je gefrustreerd bent ofzo
hopla schreef:Barmat schreef:Wat mij dan echter gruwelijk tegen de borst stuit, is dat er steeds minder paardenmensen lijken te komen.
Volgens mij was dat jaren terug wel zo maar is nu een ommekeer gekomen en het gaat gelukkig steeds beter. Maar je zult altijd mensen met paarden hebbenn zoals je ook mensen met honden blijft houden.Barmat schreef:Vaak zijn dergelijke mensen te herkennen aan de betoverende uitstraling wanneer ze te paard de ring verschijnen. Het gevoel wat ze geven - meer paardengevoel in hun pinken dan een ander in hun hele (in Cavallo kleding gestoken) lichaam.
Dat begrijp ik niet helemaal.
Wat is er verkeerd om er netjes en goed uit te zien.
Wanneer de binnenkant straalt zie je dan aan de buitenkant terug.
Bovenstaande conclusie komt op mij over als teken van jaloezie.
Sorry. Je zult het wellicht zo niet bedoelen maar ik begrijp werkelijk niet wat er aan Cavallokleding en betoverende uitstraling verkeerd is.Barmat schreef:Wat jammer dat er steeds meer mensen met paarden komen. De simpele paardenmens, eenzaam en alleen in de wei, hoofdschuddend en in het gezelschap van zijn beste kameraad, het circus aan zich voorbij ziet trekken.
Ik geloof juist dat de meeste mensen met paarden of paardenmensen echt hun best doen om hun liefste kameraad een zo goed en natuurlijk mogelijk leven te geven.
Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.
Maar dat heb je met alles.
kellyenmagic schreef:wie ben jij om te bepalen wie een paardenmens is of het andere
KiWiKo schreef:Barmat bedoeld niet wat voor een spullen je hebt, er zijn ook echt wel paardenmensen met complete anky setjes en alleen maar cavallo broeken........
Het gaat er niet om WAT je hebt en HOE je het dier verzorgd c/q huisvest maar HOE je met het dier omgaat...
Dus die stal is niet intressant, het land is niet intressant, de kleding en de setjes zijn niet intressant........ het enige dat intressant is is dat de paardenmens in een oogopslag ziet hoe de bui van het paard vandaag is, of het zich wel of niet lekker voelt en dat niet alleen bij het enigste eigenste paard maar ook bij dat paard waar diegene toevallig langsloopt
een paardenmens doet instinctief het goede
areke schreef:Ik heb bijvoorbeeld tientallen setjes (nee geen anky) heb een duur merkzadel(wat overigens perfect past en regelmatig nagekeken wordt), en een duur hoofdstel.
Tja wat ben ik dan, een mens met paarden vanwege de setjes en duur tuig of een paardenmens, die elk dubbeltje om zou draaien als het nodig was?
areke schreef:Het gaat er mij ook niet om wat je van mij vindt, het gaat er mij meer om hoe bepaal jij of IEMAND een paardenmens is of een mens met paarden.
KiWiKo schreef:Barmat bedoeld niet wat voor een spullen je hebt, er zijn ook echt wel paardenmensen met complete anky setjes en alleen maar cavallo broeken........
Het gaat er niet om WAT je hebt en HOE je het dier verzorgd c/q huisvest maar HOE je met het dier omgaat...
Dus die stal is niet intressant, het land is niet intressant, de kleding en de setjes zijn niet intressant........ het enige dat intressant is is dat de paardenmens in een oogopslag ziet hoe de bui van het paard vandaag is, of het zich wel of niet lekker voelt en dat niet alleen bij het enigste eigenste paard maar ook bij dat paard waar diegene toevallig langsloopt
areke schreef:KiWiKo schreef:Barmat bedoeld niet wat voor een spullen je hebt, er zijn ook echt wel paardenmensen met complete anky setjes en alleen maar cavallo broeken........
Oke maar hoe bepaal je dat vanaf een afstand.
Het stukje komt op mij toch anders over.
Stel je krijgt 10 foto's 1is een paarden mens, hoe haal je die eruit?
Ze zegt namelijk in de openingpost: Als je het mij vraagt, komen er steeds meer mensen met paarden.
Hoe bepaal je dat dan.
Citaat:Moeder en dochter hebben een E pony merrie sinds een paar maanden. Sinds van de week staat deze naast mijn paarden op de wei.
Gisteren wilden ze de pony poetsen, maar deze had weinig zin om mee te lopen, die had het veel te goed naar haar zin op de wei. Na enige lieve woorden ging die merrie steil overeind met klauwen en al.
Uiteraard waren de dames zo geschrokken dat ze haar vervolgens snel losgespten zodat ze terug kon naar haar wei.
Daar aangekomen ging ze eerst staan mesten.
Toen viel het kwartje voor moeder en dochter en die riepen in koor:
Ohhhhhh, wat zielig, ze moest nodig poepen, dat was het.
Om vervolgens het paard niet meer te durven pakken, ze waren wel bibberig geworden .
1-0 voor het paardje dus .