Steef"]
Je maakt mij niet wijs dat een paard andere paarden gaat aanvallen omdat hij pijn heeft, dat zijn gewoon poedersuikergeintjes die er zo snel mogelijk uitmoeten. De rest van het verhaal kan wel op pijn wijzen.
[/quote]
Dat kan dus wel degelijk. Juist om onder de pijn uit te komen andere dingen gaan (uit)proberen.
Dominantie kan hier natuurlijk ook een rol spelen, maar ik blijf erbij dat pijn waarschijnlijk de oorzaak is.
[quote="Renske20"]
dat zei mn insructeur gister ook, en die was er bij toen da hem een keer onderzocht, toen stond Q daar op stal, verder is q een keer 2 dagen bij da geweest en 2 dagen in someren, enige wat eruit kwam was dat ie stijf was, beetje scheef liep daarom linkachter niet goed gebruikte en verder enorm koppig en dwars.
[/quote]
Tja, ik heb niet altijd even goede ervaringen met DA, maar goed, misschien heb jij toevallig wel een goede DA.
Een paard kan ook zeer koppig en dwars worden juist omdat hij pijn heeft!
[quote="Renske20 schreef:ja waarom zou hij dan na ff steigeren ineens wel goed lopen
Paarden geven zich vaak echt wel over, hij kon niet anders. Dan maar lopen...hoe moeilijk ook.