Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

en zal er ook geen willen hebben
Als we op wedstrijd zijn en er hangt een reclamebord van de Rabo gaan we altijd grapjes maken over dat we ons er wel thuis voelen 
MisMartine schreef:Je ziet mensen er ook mee rijden omdat zij bijvoorbeeld de "Rabobank" rubriek hebben gewonnen. Van die selectiewedstrijden of normaal concours.
wiseguy15 schreef:Sorry maar ik vind dit een beetje een rare discussie.
Als iemand met een rabobank sjabrak wil rijden, mag hij/zij dat toch zelf weten?
Ik heb al 2x een rabobank sjabrak gewonnen en ik vind het fijne sjabrakken.
Makkelijk schoon te houden en mooi. Ik doe het absoluut niet om de reden dat de Rabobank dé sponsor is. Heb meerdere sjabrakken maar deze liggen het fijnste onder mijn zadel.
wiseguy15 schreef:Sorry maar ik vind dit een beetje een rare discussie.
Als iemand met een rabobank sjabrak wil rijden, mag hij/zij dat toch zelf weten?
Makkelijk schoon te houden en mooi. Ik doe het absoluut niet om de reden dat de Rabobank dé sponsor is. Heb meerdere sjabrakken maar deze liggen het fijnste onder mijn zadel.

Maanling schreef:Het kunnen ook gewoon mensen zijn die er eentje gewonnen hebben.Ik ga nu in ieder geval kijken van:
![]()
![]()
Katja schreef:Maanling schreef:Het kunnen ook gewoon mensen zijn die er eentje gewonnen hebben.Ik ga nu in ieder geval kijken van:
![]()
![]()
Maanling schreef:Jamaar niemand zal denken dat je gesponsord wordt door Anky omdat je heul goed bent
Uthrick schreef:Mijn bericht was een reacties op die van Maanling, vond het een beetje sneu voor de mensen die trots zijn op hun dekje wat ze gewonnen hebben als ze zo aangekeken worden:Dat was gelukkig nog helemáál niet gezegd in dit topic
Maanling schreef:Jamaar niemand zal denken dat je gesponsord wordt door Anky omdat je heul goed bent

riannhuh schreef:De TS vraagt (niet letterlijk in titel) waarom sommige mensen met Rabobankdekje rijden, anderen antwoorden dat de meesten ze helemaal niet kopen maar winnen (op vaak grote wedstrijden waardoor je er dus trots op kunt zijn) en daar wordt dan heel bot op gereageerd. Ik vind dat een beetje raar, zelfs 'jaloersachtig' klinken. Als ik er 1 zou winnen zou ik hem ook gebruiken, het zijn leuke dekjes (idd, smaken verschillen), en over de kwaliteit heb ik nog nooit iemand horen klagen. Maar kopen, nee, dat heeft voor mij geen waarde.
Uthrick schreef:wiseguy15 schreef:Sorry maar ik vind dit een beetje een rare discussie.
Zó, iemand voelt zich hier volgens mij op zijn - pardon haar - teentjes getrapt omdat ze zelf met zo'n sjabrak rijdt.
Discussie is niet raar, verloopt rustig en we willen gewoon antwoord op de vraag wáárom mensen er mee rijden. Jij rijdt ermee, nou prima, vooral doen als je dat wil.
Ik zeg niet dat dat niet kan/mag of wat dan ook, wilde dus alleen de reden weten en daar heb jij die van jouw net over gegeven.
maarja dat is mijn mening