Wáárom rijden met een Rabobank sjabrak?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

TaanStippel

Re: Wáárom rijden met een Rabobank sjabrak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 06:04

Je kan ze ook winnen, net zoals de zweetdekens van Rabobank.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:58

Ja, dát weet iedereen ondertussen wel Nagelbijten / Gniffelen
Ik snap ook niet waarom je wil betalen voor iets waar andere mensen geld voor krijgen om het zo maar te zeggen.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:02

Waaw... en ik maar denken als ik die rabodekjes op wedstrijd voorbij zag komen (ik schrijf, ik rij zelf geen wedstrijden) dat dat vast heule goeie waren dat ze gesponsord worden door RB.

En nu lees ik dat je ze gewoon kunt kopen!

Met die wetenschap kijk ik voortaan heeeeel anders tegen die combi's aan! haha!

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 14:58

De gene die ze zelf kopen???wellicht met een gevoel van : Kijk mij!! ik heb een rabobankdekje ik ben goed !!! Verward

Dat idee misschien??
Beetje voor het mooie beetje voor het stoere KIJK TEGEN MIJ OP gevoel??

De gene die ze gewonnen hebben / gesponserd worden,, dat is weer ander verhaal... Vork

Ik persoonlijk vind ze niet mooi... Misselijk en zal er ook geen willen hebben Pling
Laatst bijgewerkt door zazoeyou op 02-06-08 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:00

Ik ga nu in ieder geval kijken van:
Gaaaap Slapen

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:02

Je ziet mensen er ook mee rijden omdat zij bijvoorbeeld de "Rabobank" rubriek hebben gewonnen. Van die selectiewedstrijden of normaal concours.

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:04

Ik heb er sinds kort eentje. Mijn vader werkt al 30 jaar bij de Rabobank en heeft er eentje voor me geregeld. We zijn gewoon een beetje into de Rabo thuis Vork Als we op wedstrijd zijn en er hangt een reclamebord van de Rabo gaan we altijd grapjes maken over dat we ons er wel thuis voelen Clown

Ik vind het wel een leuk ding, mooi kwaliteit en m'n oude witte had z'n beste tijd wel gehad Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:04

MisMartine schreef:
Je ziet mensen er ook mee rijden omdat zij bijvoorbeeld de "Rabobank" rubriek hebben gewonnen. Van die selectiewedstrijden of normaal concours.

Ja, maar dát is logisch. Is ook meerdere keren in dit topic gezegd. Maar wij vragen ons af waarom mensen zo'n dekje gewoon in de winkel kopen en ermee gaan rijden.

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:06

Sorry maar ik vind dit een beetje een rare discussie.
Als iemand met een rabobank sjabrak wil rijden, mag hij/zij dat toch zelf weten?

Ik heb al 2x een rabobank sjabrak gewonnen en ik vind het fijne sjabrakken.
Makkelijk schoon te houden en mooi. Ik doe het absoluut niet om de reden dat de Rabobank dé sponsor is. Heb meerdere sjabrakken maar deze liggen het fijnste onder mijn zadel.

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:07

Haha!
ik sluit binnenkort een hypotheek af bij de rabo.
misschien moet ik even van tevoren ff zeggen dat ik paard rijdt en wedstrijden rijdt.
misschien krijg ik er wel een!!! Haha! Haha!

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:12

wiseguy15 schreef:
Als iemand met een rabobank sjabrak wil rijden, mag hij/zij dat toch zelf weten?

Makkelijk schoon te houden en mooi. Ik doe het absoluut niet om de reden dat de Rabobank dé sponsor is. Heb meerdere sjabrakken maar deze liggen het fijnste onder mijn zadel.

Natuurlijk mag ieder dat voor zich weten,, Knipoog

Jij hebt ze gewonnen,, super Pling

Maar dit topic gaat over mensen die hem gewoon kopen,, dus niet winnen(zoals jij) of gesponserd worden Knipoog

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 15:12

wiseguy15 schreef:

Zó, iemand voelt zich hier volgens mij op zijn - pardon haar - teentjes getrapt omdat ze zelf met zo'n sjabrak rijdt.
Discussie is niet raar, verloopt rustig en we willen gewoon antwoord op de vraag wáárom mensen er mee rijden. Jij rijdt ermee, nou prima, vooral doen als je dat wil.
Ik zeg niet dat dat niet kan/mag of wat dan ook, wilde dus alleen de reden weten en daar heb jij die van jouw net over gegeven.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:17

Als ik er 1 zou winnen zou ik er ook wel mee rijden. Lachen
Niet om gezien te worden, maar altijd handig toch.
Ben het met wiseguy15 eens. Als iemand het fijne shabrakken vind, prima.
Als je met Anky rijd maak je toch ook reclame. Knipoog

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:18

Maanling schreef:
Gaaaap Slapen
Het kunnen ook gewoon mensen zijn die er eentje gewonnen hebben.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:18

Jamaar niemand zal denken dat je gesponsord wordt door Anky omdat je heul goed bent Knipoog

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 15:20

Katja schreef:
Maanling schreef:
Gaaaap Slapen
Het kunnen ook gewoon mensen zijn die er eentje gewonnen hebben.

Dat was gelukkig nog helemáál niet gezegd in dit topic Lips are sealed

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:20

Mijn instructrice heeft volgens mij ook zo'n dekje gewonnen ooit... Die heeft ze weggegeven, ze gaat daar echt niet mee rijden, ze is geen sponsor hoor. Clown

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:21

Maanling schreef:
Jamaar niemand zal denken dat je gesponsord wordt door Anky omdat je heul goed bent Knipoog

Nee, dat snap ik, maar het is wel een beetje hetzelfde.
Maargoed, ik ben niet voor of tegen. Clown

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:24

Uthrick schreef:
Dat was gelukkig nog helemáál niet gezegd in dit topic Lips are sealed
Mijn bericht was een reacties op die van Maanling, vond het een beetje sneu voor de mensen die trots zijn op hun dekje wat ze gewonnen hebben als ze zo aangekeken worden: Gaaaap Slapen

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:25

Gelukkig trekt de goegemeente zich er niet zoveel van aan hoe Maanling kijkt Haha!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:32

Omdat dat toevallig voorhanden is?
Ik rijd ook met een sponsor shabrak die ik toevallig een keer heb gekregen. Ik ga niet speciaal een wit shabrak kopen voor die enkele wedstrijd die ik rijdt als ik er al een heb liggen omdat daar toevallig een sponsor op staat. Eerlijk gezegd zou ik waarschijnlijk niet eens met een wit shabrak rijden als ik die ik nu heb nooit gekregen had.

Ik wist trouwens niet dat je die ook kon kopen, daar zou ik dus echt nooit aan beginnen. Als ik een sponsor heb is het tot daar aan toe, maar anders met een gewoon simpel wit shabrak met hooguit mijn naam of de naam van het paard erop.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:32

De TS vraagt (niet letterlijk in titel) waarom sommige mensen met Rabobankdekje rijden, anderen antwoorden dat de meesten ze helemaal niet kopen maar winnen (op vaak grote wedstrijden waardoor je er dus trots op kunt zijn) en daar wordt dan heel bot op gereageerd. Ik vind dat een beetje raar, zelfs 'jaloersachtig' klinken. Als ik er 1 zou winnen zou ik hem ook gebruiken, het zijn leuke dekjes (idd, smaken verschillen), en over de kwaliteit heb ik nog nooit iemand horen klagen. Maar kopen, nee, dat heeft voor mij geen waarde.
Laatst bijgewerkt door riannhuh op 02-06-08 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:33

Maanling schreef:

nee, maar wel door de rabobank Clown
Ik denk omdat ze het gewoon sjiek vinden, of een beetje om te showen.
Als ik er een gewonnen zou hebben zou ik er zeker weten mee rijden, je mag best een beetje trots zijn, en als ik gesponsord zou worden sowieso natuurlijk..

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:34

riannhuh schreef:
De TS vraagt (niet letterlijk in titel) waarom sommige mensen met Rabobankdekje rijden, anderen antwoorden dat de meesten ze helemaal niet kopen maar winnen (op vaak grote wedstrijden waardoor je er dus trots op kunt zijn) en daar wordt dan heel bot op gereageerd. Ik vind dat een beetje raar, zelfs 'jaloersachtig' klinken. Als ik er 1 zou winnen zou ik hem ook gebruiken, het zijn leuke dekjes (idd, smaken verschillen), en over de kwaliteit heb ik nog nooit iemand horen klagen. Maar kopen, nee, dat heeft voor mij geen waarde.

dat vond ik ook al zo vreemd inderdaad..

en nog iets maanling, waarom zou je mensen die zo'n dekje kopen slecht vinden, ik bedoel. dan worden ze wel niet gesponsord maar dan nog kunnen ze misschien heel goed rijden!
Laatst bijgewerkt door Jaimyliefje op 02-06-08 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:35

Uthrick schreef:
wiseguy15 schreef:

Zó, iemand voelt zich hier volgens mij op zijn - pardon haar - teentjes getrapt omdat ze zelf met zo'n sjabrak rijdt.
Discussie is niet raar, verloopt rustig en we willen gewoon antwoord op de vraag wáárom mensen er mee rijden. Jij rijdt ermee, nou prima, vooral doen als je dat wil.
Ik zeg niet dat dat niet kan/mag of wat dan ook, wilde dus alleen de reden weten en daar heb jij die van jouw net over gegeven.

Ik voel me niet op mijn teentjes getrapt maar ik vind de discussie gewoon niet boeiend.
Het maakt toch niet uit? Als je een sjabrak krijgt dan mag je er toch mee rijden? Dat hoeft niets te zeggen over dat je wilt opvallen ofzo Knipoog maarja dat is mijn mening Lachen