Hier zullen ze (hopelijk) heel veel klachten over krijgen!
Het minste wat ze kunnen doen is in het volgende nummer een excuus schrijven!

Ik vind het ronduit belachelijk, bah heb er geen woorden voor.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cowgirl schreef:Panty's worden nog wel eens gebruikt in de draf sport, maar dit vereist veel ervaring want een dode tong heb je zo.
Cassidy schreef:..Ik had het artikel toen niet gelezen, maar ik moet zeggen: als het kluisteren een paard voorbereid, dat hij in het geval dat hij een keertje met zijn been vast komt te zitten in draad of wat dan ook, NIET in paniek begint te spartelen, de draad vaster om zijn been heentrekt en zo de banden, spieren en pezen aan gort trekt, maar geduldig wacht tot hij weer wordt losgemaakt, ben ik de eerste die mijn paard aan kluisters laat wennen.
Cassidy schreef:Maar dat is weer een andere insteek dan het opbinden van een been om het verzet uit te lokken en een paard te leren dat tegenstribbelen niet helpt. Dit klinkt echt als een Fries die uit het land is geplukt, waar jaren niet naar is omgekeken, en hup hij moet voor de kar!
Cassidy schreef:Zoals je misschien kunt lezen is sacking out een heel breed begrip. En ook ik heb de sacking out methode op mijn veulen gebruikt, omdat ik de veulenimprentmethode volgens Dr. Miller op mijn veulen heb toegepast.
Ben ik nu een dierenbeul?
Cassidy schreef:En Monty's vader heeft paarden niet ruw en onheus behandelt.
!