Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dit ga ik even volgen. Wij hebben onze paarden ook een keer laten readen. Er is toen een hoop uitgekomen, we zijn ook van plan om het nog een keer te laten doen. am13 schreef:Het lijkt me dat het vrij duidelijk vermeld wordt dat het niet de bedoeling is om de herkomst van de foto's te gaan naspeuren!
Laten we dit topic aub zo eerlijk en objectief mogelijk laten verlopen, ben namelijk echt heel erg benieuwd hoe het gaat verlopen, helemaal naar aanleiding van het andere recente reading-topic.
magda_90 schreef:Ik vraag me af wat het nut van dit topic is. Is dit weer dat het persé bewezen moet worden?
Esther91 schreef:Ten eerste wil ik Rock en PG een heel groot compliment geven! Super die begin post. Hoe goed alles omschreven staat en echt fijn dat jullie je de moeite nemen om zo iets te doen.
Ik blijf dit zeker volgen en als ik volgende week een rustiger dagje heb ga ik het zelf ook eens proberen.
Ik interesseer me hier erg in, en ik vind het dan ook een goed initiatief.

slimmerik schreef:Ik ga dat zwarte paard proberen.... Heb nog moeite met me te concentreren..
slimmerik schreef:slimmerik schreef:Ik ga dat zwarte paard proberen.... Heb nog moeite met me te concentreren..
Het paard heeft zich kennenlijk terug getrokken
hij wil niet denk ik