Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
)

Die op school combineer ik vaak met collegetijden, even lunchen vantevoren o.i.d.
Ik heb 3 paarden (die alledrie netjes aan hun beweging komen aangezien ze om en om als handpaard mee het bos in gaan als ik de andere rijd, superpraktisch), een hond (die ook van bosritten houdt en dan meteen uit geweest is), 2 katten, een huisje in m'n eentje, en een heleboel werk, tussen de 30u en 50u per week, waarvan 20u vast en de rest freelance. Waarbij ook veel van de weekeinden eraan moeten geloven qua werken, maar wat als ENORM voordeel heeft dat ik het zelf kan plannen! Als ik voel dat ik vermoeid begin te raken, plan ik tegenwoordig (oooooeiiii wat heb ik dat moeten leren...) de week daarop bijvoorbeeld maar de helft in en tank even bij... Ik plan dus mijn vrije tijd, heel zinvol, één middag of dag in de week dat je gewoon voor niemand bestaat en alleen maar doet wat jij zelf toevallig leuk vindt, ook al is dat misschien gewoon helemaal NIETS doen
.
Soms wat minder rijden, vaak is het ook slecht weer, dus dan komt het ook niet zo heel slecht uit
. Klopt, ik zat ook niet zo goed in mijn vel, was verhuisd van stal, paard had koliek gehad. Kon niet goed aarden op deze stal. Daarom ga ik nu verhuizen in de hoop dat ik het hier gezelliger ga vinden.