MirageGidran schreef:Ik ga waarschijnlijk volgende week donderdag weer terug, gisteren liep ze zelfs in stap al niet goed..........het doet me vreselijk veel verdriet en had gisteren echt een rotdag. m'n gevoel vertelt me dat het niet meer wordt wat het was, hoe hard ik er ook voor wil vechten.
Maar okee, ik ga heb ik besloten wel weer terug naar Bodegraven en vraag aan de arts die haar behandelt of ik toch ook een mening van een collega van hem kan krijgen!!!
Als hij hetzelfde zegt, dan moet ik er denk ik maar op vertrouwen dat het klopt wat ze zeggen, maar als m'n gevoel er nog niet goed bij is, dan ga ik toch ook nog even voor een second opinion naar een andere kliniek. Ik zal d'r niet zomaar opgeven........
Je moet ook zeker niet opgeven hoor!!
Wij hebben ook al meerdere problemen gehad en na de eerste keer inspuiten ging het ook nog niet goed.
Uiteindelijk is het toch nog goed gekomen, terwijl ook de artsen lang niet altijd positief waren. Dus blijf er in geloven. En Anders kan je idd naar een andere kliniek of iets anders (alternatief??) gaan doen.