Commentaar op mede-stalgenoot?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

oOoKellyoOo

Re: Commentaar op mede-stalgenoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 12:04

Idd als j er net staat , niet mee bemoeien. Naderhand als julli elkaar beter kennen kan je haar evt om uitleg vragen. Dus je zelf een beetje voor de domme houden. Veel mensen vinden het fantastisch als ze om uitleg worden gevraagt maar hou het altijd zeer subtiel. Of tegen die tijd kun je bijv een verhaal ophangen zovan; goh een vriendin van mij rijd ook al in de z klasse en ook met stan en trens, moes ze op wedstrijd en continue de stang vrij strak , en daar kreeg ze min punten voor, terwijl ik veel andere het wel zie doen, wat is er nu goed of fout aan, of willen ze geweeon etteren??
Zo een beetje op die manier.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 12:09

Ik zou na afloop me even komen voorstellen en vragen hoe ze gereden heeft beetje over het paard praten etc etc.
Als het gesprek beetje voorspoedig loopt zal ik dan gewoon vragen waarom ze zo rijdt.

Je komt haar namelijk vast wel vaker tegen en als ze telkens zo rijdt en je, je mond houd denk ik toch dat je meer vragen krijgt en misschien wel een verkeerd beeld over haar krijgt.

Ik zou dus gewoon een normaal gesprek aan gaan en op normale wijze vragen waarom ze zo rijdt. Misschien heeft ze er wel een goede reden voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 12:11

Niet naar kijken, neem aan dat die dame les heeft en dat is de taak van de instructrice, zegt die niks, dan zal ze het van jouw zeker niet aannemen, een mooie start om meteen ruzie te kweken op stal. De sferen op stal zijn toch al vaak te erg voor woorden.

Marittt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 07:24

Ná het rijden gewoon geinterseerd vragen hoe het ging. Als jullie naast elkaar staan , ga je misschien tegelijk met haar uitmesten ofzo? Gewoon geintreseerd doen, dan kan je er misschien voorzichtig iets van proberen te zeggen?

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 07:29

In het beginsel zou ik zeker mijn mond houden. Je kent de anderen tenslotte niet goed genoeg om te weten hoe je je vraag moet stellen om deze niet verkeerd over te laten komen en hoe er op gereageert zou kunnen worden. Je komt vaker betweterig over dan belangstellend. Je ziet haar voor het eerst rijden dus kan je niet vast stellen dat ze altijd zo rijdt....... Je kunt altijd belangstellend zijn en alleen maar vragen: Ging de training fijn?