Welke hoefsmit, dierenarts of instructeur wil je..

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 18:26

Mijn eerste instructrice die ik kreeg toen ik mijn eigen paard kreeg. Op zich is ze wel aardig, maar lesgeven kan ze niet. Het enige wat ze zegt is:slof korter etc., je doet het echt onwijs goed (paard loopt ondertussen echt slecht) en als je zegt: "maar hij zit zo vast", krijg je als antwoord: "ga maar gewoon door met loswerken" (ja, maar.... HOE DAN!!!) En iemand les geven die Z dressuur rijd en zij maar M, en dan niet weten hoeveel punten je moet hebben in de Z voor een winstpunt...... Dat vind ik gewoon dom, maar de rest slaat echt nergens op.... Hoe ze nu rijdt en lesgeeft weet ik niet, maar ik hoop dat het nu wel een beetje beter is geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 21:40

vikki"]
[quote="Lovely schreef:
Er is wel een stalhouder die ik van mijn nevernooitmeer hoef te zien, maar dan ook echt nooit meer. Hij schijnt inmiddels zijn leven gebeterd te hebben en de manier waarop hij zijn stal runt ook, maar toch hoef i mijn paard niet bij hem op stal, van mijn leven niet meer. Gelukkig denkt hij hetzelfde, dus daar zijn we het wel over eens Haha!.

Als dit is wie ik denk dat dit is kan ik me daar heel goed in vinden!!! Haha! En eveneens die hoefsmid die zo goed moest zijn... de eerste keer dat hij mijn meis bekapte spoot het bloed haast haar hoefje uit Ze is 5 weken kreupel geweest... dat was dus eens maar nooit meer... nog niet al gaf hij geld toe.
[/quote]

Die stalhouder bedoel ik inderdaad Lachen. Maar ik weet niet over welke smid je het hebt, er zijn goeie en er zijn slechte. Zo is er een goeie die ik niet meer bij mijn paard laat komen, wegens zijn aanpak. Er zijn ook slechte smeden die ik niet bij mijn paard laat komen, maar dat is logisch. Helaas is er altijd wel een paard de dupe van een slechte smid, triest maar waar.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 21:52

PB me voor de stalhouder (pwaese)

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 21:53

De dierenarts uit Bergen die zei:Er zijn wel meer paarden die,als ze geen zin hebben om te werken,kreupel gaan lopen.Deze opmerking sloeg op mijn merrie Petal die,na een gebroken kootbeen met daarin 3 schroeven, nog jaren Z dressuur heeft gelopen en keurmerrie is geworden.Na deze opmerking ben ik direct op zoek gegaan naar een andere veearts.

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 22:11

ik wil mijn vorige dierenarts echt nooit meer zien!bonanza had een koliek aanval best erg dus de dierenarts was er best snel (dus geen probleem) maar hoe die hem verder behandelde echt zo belachelijk!bonanza was zo in paniek en bang , die ogen van hem alleen al echt zielig , dat ze hem met alle geweld hadden vastegezet en toen ze die spuit er eindelijk in hadden ging ie nog omhoog en trok heel de stalwand mee( mijn mannetje is erug sterk als ie boos en bang is ) hup spuit eruit wat is je naam en adres en is hem weer afgenokt!de dierenarts die ik nu heb daar ben ik erg over te spreken die levert echt goed werk!!!