welk p[aardentijdschrift

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 20:50

Ik lees: op nummer 1 absoluut! BIT, veel leuke, leesbare informatie en redelijke prijs voor wat je krijgt (ook te koop bij de boekwinkels), verder lees ik, de Paard en sport (door lidmaatschap KNHS), de Phryso (door lidmaatschap Friese paardenstamboek) In de Strengen(lidmaatschap KWPN) de Friezen vriend (lidmaatschap fokvereniging) de paardenkrant, Baroque af en toe koop ik los de Hoefslag (vind ik veel te duur als je ziet wat er nog maar aan echte informatie in staat, misschien een tip; er is sinds kort een nieuw blad Hemel op paarden, ziet er ook wel leuk uit!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 23:49

Ik vind de bit een heel goed blad!!Of de penny whhahahahha neej hoor geintje.Maar dat van de bit was wel serieus!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 00:00

Ik ben helemaal gek van de paardenkrant.
Alleen die is volgens mij best duur. Maar komt wel 2x per week!!

En paard en sport vind ik niet veel aan.
Bit is ook nog wel leuk, met name de manegetest.

Redgold

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 00:44

Wat zijn jullie allemaal nog enthousiast over Bit Verward Ik heb begin dit jaar mijn abonnement opgezegd. Ik ben 3 jaar lid geweest en vond het lang niet meer zo toppie als in het begin.
Ik denk ook dat dit mede komt door mijn veelvuldig gebruik van internet, Je kunt natuurlijk (bijna) alles vinden wat je wil weten. Waaronder zeker ook Bokt.nl
Ik ben nu toevallig weer de jaargangen van Bit die ik uiteraard heb bewaard aan het lezen.
Verder lees ik IDS met daarin een uitgave van Welshnieuws en P&S.