Bijrijderproblemen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

starangel0

Re: Bijrijderproblemen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 23:54

ik ben zelf een bijrijder, en ik heb zoiets van ja, als ik echt het idee heb dat ik geen klik met t paardje heb, en na een paar weken nog steeds niet, dan zeg ik het gewoon tegen de eigenaresse, want het ik beter dat ik dan een nieuwe zoek dan dat ik haar paard naar de violen ga rijden >.< Ik heb zelf ook liever dat als een eigenaar ofzo echt zoiets heeft van het gaat niet, dat ze het dan gewoon zegt >.< Ik heb wel eens gehad dat ik gewoon helemaal niets meer van ze hoorde, dat als ik smsde, dat ik niets van ze hoorde, met bellen niet en met mailen niet, gewoon omdat ze van me af wilden >.<

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 00:27

Sommige mensen hebben dat over zich heen ofzo.. mijn paard is ook doodbraaf, angstige en zelfs lichamelijk en geestelijk gehandicapte mensen hebben erop gereden zonder dat er zich problemen voordeden.
Toen er een meisje op ging rijden is ze na een paar keer gestopt met de woorden dat ik een staatsgevaarlijk paard had! Hoorde later van de staleigenaar dat mijn paard inderdaad een rodeopaard was bij haar. Ik begrijp nog steeds niet wat er fout is gegaan.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 19:08

Dit topic is bijna twee jaar oud, als je het over bijrijderproblemen wilt hebben dan kan je het beste even zelf een topic aanmaken i.p.v. zulke oude topics omhoog halen.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:45

Dit is een oud topic uit 2008; het is niet de bedoeling in deze oude topics te reageren. Hier een slotje.