Verzorgmeisjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vanpolen1234

Re: Verzorgmeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 22:27

lars schreef:
hoi

ja snap je helemaal je moet blijven controleren en duidelijk blijven in wat wel en niet en zeker geen vinger geven want dan gaat het fout.

Klinkt heel streng en zo als het er staat klink het ook niet erg aardig of leuk, maar zo blijft het wel leuk voor jou en de bijrijder tenminsten dat is mijn ervaring

Helemaal mee eens.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 14:31

@ vanpolen1234

Jeetje ik heb echt respect voor je als ik zo al lees wat jij voor je verzorgers deed ze met de trailer naar het bos toe brengen en hun lekkere buitenritjes laten maken en zelf bij de auto wachten? of ze gewoon lekker laten rijden enz

Sjonge waar vind je ooit iemand die dat met zijn paardjes laat doen woonde je hier maar in de buurt dan wou ik ze echt zeker komen helpen..heb zelf sinds kort een eigen pony..gewoon lekker aan huis staan maak ik ook buitenritten mee moet zelf niet aan een verzorgster denken vriendin van me wou me overal wel mee helpen maar die zie je ook niet als ze niet mag rijden..

Ik wou vroeger altijd verzorgpaarden ging me echt niet om het rijden poetsen en stallen mesten vind ik zelfs leuk om te doen, ook nu met mijn eigen pony geniet ik dr van als ze weer in een schone stal kan staan..

Ik begrijp heeel goed hoe en wat jij bedoeld met de verzorgers hoor ik vind het gewoon knap dat je steeds mensen de kans blijft geven, ze moeten eens dankbaarder zijn helemaal voor iemand die zoveel voor ze doet...

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 16:08

Het is alleen zo jammer dat jullie maar één kant van het verhaal horen, en de andere kant nooit te horen zullen krijgen.

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 19:35

kijk een verzorg samen met 2 jongere meide, en dat gaat goed, je moet ze gewoon af en toe achter de broek aan zitten met kleine dingenm zoals opruimen
maar verder gaat het prima

ik vind dat als je de kans krijgt je die moet grijpe

vanpolen1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 20:26

lovelucky schreef:
Het is alleen zo jammer dat jullie maar één kant van het verhaal horen, en de andere kant nooit te horen zullen krijgen.

Wat let je meiske, wil je beweren dat ik niet goed genoeg voor je gezorgd hebt ( vertel jou verhaal maar dan )

vanpolen1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 20:35

SecretLIN schreef:
@ vanpolen1234

Jeetje ik heb echt respect voor je als ik zo al lees wat jij voor je verzorgers deed ze met de trailer naar het bos toe brengen en hun lekkere buitenritjes laten maken en zelf bij de auto wachten? of ze gewoon lekker laten rijden enz

Sjonge waar vind je ooit iemand die dat met zijn paardjes laat doen woonde je hier maar in de buurt dan wou ik ze echt zeker komen helpen..heb zelf sinds kort een eigen pony..gewoon lekker aan huis staan maak ik ook buitenritten mee moet zelf niet aan een verzorgster denken vriendin van me wou me overal wel mee helpen maar die zie je ook niet als ze niet mag rijden..

Ik wou vroeger altijd verzorgpaarden ging me echt niet om het rijden poetsen en stallen mesten vind ik zelfs leuk om te doen, ook nu met mijn eigen pony geniet ik dr van als ze weer in een schone stal kan staan..

Ik begrijp heeel goed hoe en wat jij bedoeld met de verzorgers hoor ik vind het gewoon knap dat je steeds mensen de kans blijft geven, ze moeten eens dankbaarder zijn helemaal voor iemand die zoveel voor ze doet...

Bedankt voor je reactie.
Maar zoals je hier onder leest schijnt het bij deze jongeren nooit goed genoeg te zijn ze willen paard rijden, wedstrijden rijden, leuke uitjes maken met je paardjes, maar niet te veel tijd er in steken, want ze hebben nog zoveel andere dingen te doen.
erg jammer, maar helaas kost paardrijden e.n.z veel tijd.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 00:44

ik vind zoals ik het lees je het echt geweldig doet jeetje wie mag dat tegenwoordig nog met een verzorgpony?

presies als ze de leuke dingen willen doen kunnen ze je best weleens meehelpen met andere dingen lijkt me niet meer dan logisch toch?

als je een dier goed wilt verzorgen kost het inderdaad heel veel tijd daar moeten ze bij stilstaan voordat ze eraan beginnen.. en niet alleen de leuke dingen doen zoals rijden en dan snel wegmoeten gaan dat vind ik echt laag!

Een paard is een levend dier die heeft ten alle tijde verzorging nodig hij kan het niet zelf.. dus als je hem alleen gebruikt voor de leuke dingen vind IK het ergt triest..

Als je nog een verzorger zoekt hoop ik voor je dat je iemand vind die net zoveel om je paarden geeft als jij !

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 11:28

vanpolen1234 schreef:
lovelucky schreef:

Wat let je meiske, wil je beweren dat ik niet goed genoeg voor je gezorgd hebt ( vertel jou verhaal maar dan )

Ik beweer niks, dat doet u zelf. Mijn verhaal komt hier ook niet te staan, omdat ik ieder fout woord weer drie keer zo hard teruggekaatst krijg. U weet zelf hoeveel ik om de paarden gaf en hoeveel ik met en voor ze deed. Dat hoef ik niet nog een keer te vertellen.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:02

ik heb nu beide kanten van het verhaal gehoord en ik weet het niet, is dit niet uit te praten onder jullie 2 ? dat jullie het inelk geval netjes kunnen afsluiten?

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 16:54

ik zou ook weleens wete, waarom dat altijd de jongere hun schuld is.
ik doe alles voor mijn verzorgpony en krijg daar ook alles voor terug.
en ben daar ook heel blij mee

maar als je wat jonger bent, heb je niet altijd alle tijd, je hebt je vrienden, en school, en meer van dat soort dinge

en ik zou de andere kant van het verhaal weleens willen horen

caesar1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 12:37

Kuggur heeft ook al geen gevoel voor humor....stront met "d" was ironisch bedoeld.
Als jezelf iets beter had opgelet bij de geschiedenisles op de lagere school had je geweten dat je cAEsar schrijft en geen cEAsar.....trouwens in klas 1 leer je al "overschrijven"....zelfs dat lukt je niet....vanderpolen1234 in plaats van vanpolen1234? Erg zwakjes hoor!
Maar goed...reageren heeft geen zin, want ik meld me af voor Bokt, dus bespaar je de moeite....

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:10

Jammer dat ontevredenheid over (een) verzorgster(s) weer eens op een openbaar forum moet worden uitgevochten Scheve mond Wanneer er problemen zijn met betrekking tot de verzorging, lijkt het mij constructiever om dit met de verzorgers in kwestie op te nemen, in plaats van dit soort zure berichten op bokt te zetten.

@Caesar1989: de manier waarop je hier anderen zit af te kammen lijkt nergens op. Totaal onnodig en een beetje onvolwassen. Jammer.

@vanpolen1234: Ik stel voor dat jullie eens gewoon op een normale manier met elkaar gaan praten. Gewoon persoonlijk om de tafel, kop thee erbij en de problemen even netjes als twee volwassen mensen op tafel leggen. Niet iedereen hoeft hiervan mee te genieten en het getuigt van bar weinig stijl om dit op deze manier op internet te kwakken.