Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
. Daarvoor zijn dieren gewoon te belangrijk in ons leven.Sizzle schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar de mensen die zeggen: nog voor geen miljoen. Werken jullie full-time en kunnen iedere maand ook maar krap aan rondkomen waardoor je weet dat je nooit een hypotheek zal krijgen of een huis met minimaal een stukje tuin?
Mijn paard is mij veel waard en mijn grote vriendinnetje, maar een aanbieding van boven de ton betekend dat je daarna paardjes aan huis kunt hebben bijvoorbeeld waarmee je ook wel weer een goede band zal hebben. Een paard is uiteindelijk maar beperkt houdbaar en kan morgen dood zijn. Je hebt op dat moment wel jezelf een kans ontnomen om eindelijk je huurflatje in een buitenwijk van een vervuilde stad om te ruilen voor iets waar je de rest van je leven plezier aan hebt.
Als je een leuk inkomen hebt en je een huis en auto kan veroorloven. Tja dan zou ik er ook niet zo nodig rijker van hoeven worden en er inderdaad vanafzien. Het is dus ook afhankelijk van de 'nood'
) waar kunnen maken...Ja 
Tamara_ schreef:Ben ik het niet mee eens dat dat ligt aan de band die je hebt. Ik heb met alle 2 mijn paarden een hele sterke band en toch zou ik ze als er naar mijn mening genoeg geld voor geboden wordt en goed terecht komen, ze verkopen.

.
Nog veel te veel plezier aan elkaar..

kaatje89 schreef:Ik raak altijd heel erg gehecht aan dieren