Ja ik vind het super interessant, maar je eigen paard pffff das toch wat hoor. Zat ook wel inmezelf van als ie maar weer goed opstaat zometeen. Alles is super gegaan dus drukte om niets.
Werd om half vier gebeld woendag middag dat ik hem op mocht komen halen. Bij de verband wissel zag het been er super uit, zelfs de peesschede was al dunner geworden dus dat is een goed vooruitzicht. Hebben besloten hem donderdag ochtend op te halen ivm files.
Hij had daar donderdag nog niet gegeten, wou niets hebben. Thuis wou hij wel zijn hardvoer maar hooi was nog even drama. Vrijdagochtend de dierenarts gebeld en hij zei ga maar grazen met hem. Gelukkig ging het gedurende vrijdag wat beter met eten, want beste is toch boxrust, dus nog niet hoeven grazen.
Wel is het drama als zijn maat de box uit gaat, maakt zichzelf en mij erbij helemaal gek. Gaan het vanavond proberen met een ander paard er naast en rustgevende kruiden. Mocht dat nog niet gaan helpen ga ik dus of dan grazen, of hij gaat traquiegel krijgen om mak te blijven. Is natuurlijk niet de bedoeling dat meneer geopereerd wordt en dan alsnog zichzelf kapot maakt met de boxrust he.