FNRSmanege proef

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liberty

Re: FNRSmanege proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:58

Bij ons is een manegetrui met rijbroek cap en laarzen verplicht, of een compleet tenue. Vanaf de F 4 is een witte of beige rijbroek verplicht. Maar iedere manege is daar anders in.

Watermeloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:47

Ik heb een manege trui met een witte coltrui er onder

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:50

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:58

Ik rijd of met Laarzen of met Chaps, wij hebben trouwens bijna altijd standaard cijfers voor verzorging ruiter..

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 18:50

Zie dat er nog geen quote uit het regelement is gehaald dus hier hoe het verplicht is:

Citaat:
Artikel 5
a. Het veiligheidshoofddeksel dient CE-EN 1384 gekeurd te zijn (ook verplicht bij het losrijden of inspringen).
b. Kledingvoorschriften: rijlaarzen, rijbroek, met
- witte blouse lange mouw/sweater lange mouw, of
- manege tenue, of
- compleet wedstrijd tenue (rij-jasje, plastron/stopdas, handschoenen)
Indien met handschoenen wordt gereden, dan zijn witte handschoenen altijd verplicht. Minichaps zijn toegestaan (conform regels eigen RSC), mits deze glad zijn afgewerkt (zonder franje) en daar bijhorende schoenen met een gladde doorlopende zool met hakje (jodphur) worden gedragen.

Als je, je hier aan houdt dan komt het zeker goed Lachen

Daarbij verschilt het per manege hoe het zit met voorlezers. Zelf heb ik niemand uit de familie die me wil voorlezen. Gelukkig is het bij ons zo dat er altijd wel mensen staan die voorlezen. Je mag je eigen voorlezer meenemen maar heb je die niet dan leest iemand van de manege je voor. Dus als je niemand hebt gewoon even rond vragen er is altijd wel iemand die jou wil voorlezen Knipoog