moest hij eerst drie keer aanhalen dus dan ging het : eeugghh.. Eeuuheeuughh.. EUHHEEUUUGGHUUEEEHH
Arm ding
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moest hij eerst drie keer aanhalen dus dan ging het : eeugghh.. Eeuuheeuughh.. EUHHEEUUUGGHUUEEEHH
Arm ding
DresslOver schreef:OOeeh die van mij heeft ook zoiets, chique damespaard, hoog op de benen, donkerbruin, chique beestje. Maar als ze moet poepen, of plassen dan KREUNT ze, NIET normaal, zooo hard echt zo'n UUUUUHHHHHHHHH geluid, super hard. En ook tijdens het rijden als ze het ff moeilijk heeft, in het ritme van de draf Uh-Uh-Uh-Uh-Uh-Uh. en in de galop maakt ze het nog spannender als ze druk is komt er zo'n Uje-Uje-Uje geluid uit
als je het hoort is het echt heul erg
randie schreef:die van mij maakt onder het rijden ook wel een hele aparte geluidjes.. HIiihiiihiiiiiiiiiiiiiiiii zn raar piepende toon, of hij mompelt. Ooit had ik een wedstrijd, ik melde netjes me bij het jury hokje. Alleen mijn edele ros had blijkbaar de glazen ruit voor het hokje niet gezien. En knalde met zn harses tegen die ruit aan, ik had toen al de dag van de jury mensen gemaakt
edit : Nog een situatie, mijn paard was even niet los geweest omdat alles te nat was buiten. Dus hij loopt buiten, gruwelijk te showen. Dus daar sta je als baas o zo trots. Komen nog een paar stalgenootjes bij kijken...En dan beginnen zn capriolen, Nouu ziet er gaaf uit! Tot de bewuste actie kwam, hij sprong met 4 binnen in de lucht, gooide zn achterbenen flink naar achter. Maar vergat zn voorbenen weer neer te zetten, En ging echt vol op zn plaat. Geloof me dan ga je ook door de grond
Draaft ze eropaf, zweef-zweef. Stopt voor het deken, raakt het aan, deken beweegt, schrikt, springt met vier benen de lucht in en peerd eruit! OOOOOO myn god wat ging ze hard, en blazen en naderhand echt zo op een afstandje gaan staan kijken van: Baas, Zag je da! hij viel aan!
echt geweldig!
een klein new-forestje die, wanneer ze moet plassen, haar voorbeen optilt (net als een jachthond, echt te idioot voor woorden
) en een gelder die ook mooie geluiden kan maken als ze net dr blaas heeft geleegd (al moet ik zeggen dat ze dan wel heel tevreden en opgelucht klinkt
) de rest is redelijk normaal op dat gebied
al presteert die fries het ook altijd 3,5 keutel achter te laten op de meest ongelukkige momenten...
DeniseES schreef:Ik heb nog nooit zo moeten om een topic op bokt als dezeecht geweldig!
Ik ken heel toevallig een fries die in de middle of nowhere ineens gaat staan hinniken... alsof ze een bekende ziet staaneen klein new-forestje die, wanneer ze moet plassen, haar voorbeen optilt (net als een jachthond, echt te idioot voor woorden
) en een gelder die ook mooie geluiden kan maken als ze net dr blaas heeft geleegd (al moet ik zeggen dat ze dan wel heel tevreden en opgelucht klinkt
) de rest is redelijk normaal op dat gebied
al presteert die fries het ook altijd 3,5 keutel achter te laten op de meest ongelukkige momenten...

vooral op een buitenrit bij iedere stap die hij deed, en dan een minuut of 5 lang.
Wat kan jij dat ontzettend leuk omschrijven zeg!
Heb nog nooit zoiets mee gemaakt (heb geen eigen paard, ook niet met manegepaarden) maar vindt het al erg leuk om dit topic te lezen, géweldige paardenacties! 

)
Ruin van 1.70, voelde zich vaak heel stoer, sprong ook nog op merries om te dekken enzo en dan een hoog hinnikje en daar ook nog met een voetje naar binnen gedraaid bij gaan staan!
Die van ons kan iig erg rare bekken trekken
En tijdens het plassen staat ze heel vaak te kreunen.... Of ze gaan zich heel vreemd uit staan rekken

) Omgekeerde wereld? Dan schaam je je echt best!
echt machtig mooi gewoon.
joyy schreef:Tja ik herken hier veel in! haha. Mijn merrie kan niet poepen als ze loopt. Ze moet en zal gaan stil staan. Erg vervelend als je een dressuurproef aan het rijden bent en midden in de galop maakt je paard een sliding gaat poepen en springt weer opnieuw aan.
).