Schamen voor je paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DL_

Re: paard "te koop" voor 1 dag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:42

Zo trouwens ook mijn vorige paard, die kon ook echt niet hinniken, dan wilde hij fanatiek hinniken naar zn buurvrouw en dan kwam er echt zon schor eugheghee uit Clown moest hij eerst drie keer aanhalen dus dan ging het : eeugghh.. Eeuuheeuughh.. EUHHEEUUUGGHUUEEEHH Clown Arm ding Clown

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:45

DresslOver schreef:
OOeeh die van mij heeft ook zoiets, chique damespaard, hoog op de benen, donkerbruin, chique beestje. Maar als ze moet poepen, of plassen dan KREUNT ze, NIET normaal, zooo hard echt zo'n UUUUUHHHHHHHHH geluid, super hard. En ook tijdens het rijden als ze het ff moeilijk heeft, in het ritme van de draf Uh-Uh-Uh-Uh-Uh-Uh. en in de galop maakt ze het nog spannender als ze druk is komt er zo'n Uje-Uje-Uje geluid uit Clown

als je het hoort is het echt heul erg Clown

Hier moest ik echt even heel hard om lachen!

Ziggy Is laatst hel erg geschrokken van de stal hond de de kalfjes aan het pestten was, van de schrik sprong hij opzij, zijn achterbenen in spagaat, toen hij wilde opstaan lag hij op de grond. stiekum moest ik hard lachen hoor, maar toch maar even gecheckt of hij nog heel was.

Vanmiddag komt de stal hond er weer aan... Ziggy bedenkt zich niet, en zet het op het showen miden in de stalgang. toen de hond dichterbijkwam, ging hij ook echt snuiven en met zijn voorbenen maaien..

Mijn stoere waaktijger .... Clown

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 18:48

randie schreef:
die van mij maakt onder het rijden ook wel een hele aparte geluidjes.. HIiihiiihiiiiiiiiiiiiiiiii zn raar piepende toon, of hij mompelt. Ooit had ik een wedstrijd, ik melde netjes me bij het jury hokje. Alleen mijn edele ros had blijkbaar de glazen ruit voor het hokje niet gezien Haha!. En knalde met zn harses tegen die ruit aan, ik had toen al de dag van de jury mensen gemaakt Knipoog

edit : Nog een situatie, mijn paard was even niet los geweest omdat alles te nat was buiten. Dus hij loopt buiten, gruwelijk te showen. Dus daar sta je als baas o zo trots. Komen nog een paar stalgenootjes bij kijken...En dan beginnen zn capriolen, Nouu ziet er gaaf uit! Tot de bewuste actie kwam, hij sprong met 4 binnen in de lucht, gooide zn achterbenen flink naar achter. Maar vergat zn voorbenen weer neer te zetten, En ging echt vol op zn plaat Bloos . Geloof me dan ga je ook door de grond Vork

WHAAAAAAAAAAHHAAAAAAAHAAAAAAAA ik kom niet meer bij, GEWELDIG gewoon!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha! Haha! Haha!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:51

Hahahaha Da's ook zon actie voor de mijne hihi. Zo ook een keer, een paard bij haar in de wei had haar deken geloosd *ging heel lomp, maargoed het lag op de grond* Verola er heeeel stoer op af, staart in de lucht, zweef-zweef-zweef, knor-knor. Grote boog er omheen, op een afstand staan kijken met de kop in de lucht en de manen in de wind Clown Draaft ze eropaf, zweef-zweef. Stopt voor het deken, raakt het aan, deken beweegt, schrikt, springt met vier benen de lucht in en peerd eruit! OOOOOO myn god wat ging ze hard, en blazen en naderhand echt zo op een afstandje gaan staan kijken van: Baas, Zag je da! hij viel aan! Bloos!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:52

Ik heb nog nooit zo moeten om een topic op bokt als deze ROFL echt geweldig!

Ik ken heel toevallig een fries die in de middle of nowhere ineens gaat staan hinniken... alsof ze een bekende ziet staan Verward een klein new-forestje die, wanneer ze moet plassen, haar voorbeen optilt (net als een jachthond, echt te idioot voor woorden Gestoord ) en een gelder die ook mooie geluiden kan maken als ze net dr blaas heeft geleegd (al moet ik zeggen dat ze dan wel heel tevreden en opgelucht klinkt Tong uitsteken) de rest is redelijk normaal op dat gebied Knipoog al presteert die fries het ook altijd 3,5 keutel achter te laten op de meest ongelukkige momenten... Vork

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:52

mijn paard hinnikt nog steeds als een veulen. hij is nu bijna 5 en een grote dikke volwasen fries maar der komt nog steeds een zielig veulenhinnikje uit.
ook valt hij mensen aan tenminste als ze aan zn merrie zitten of als ze hem gepest hebben daar ben ik dan wel weer trots op en sta danheel hard mensenuit te lachen(ken die mensen hadden ze verdient zetten het op een renne paard vind het nog stoerder en ze kruipen tussen de draden door en krijgen als afluiter nog een opsodemieter)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:06

DeniseES schreef:
Ik heb nog nooit zo moeten om een topic op bokt als deze ROFL echt geweldig!

Ik ken heel toevallig een fries die in de middle of nowhere ineens gaat staan hinniken... alsof ze een bekende ziet staan Verward een klein new-forestje die, wanneer ze moet plassen, haar voorbeen optilt (net als een jachthond, echt te idioot voor woorden Gestoord ) en een gelder die ook mooie geluiden kan maken als ze net dr blaas heeft geleegd (al moet ik zeggen dat ze dan wel heel tevreden en opgelucht klinkt Tong uitsteken) de rest is redelijk normaal op dat gebied Knipoog al presteert die fries het ook altijd 3,5 keutel achter te laten op de meest ongelukkige momenten... Vork

Heej.. deze paardjes ken k Tong uitsteken

Je bent er nog 1 vergeten.. die prachtige witte snikkel die áls er een flesje/blikje/doosje/zakje of wat dan ook in de berm ligt, het áltijd presteerd om dáárop te gaan staan.. Tong uitsteken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:10

Die van mij kon scheten laten in een soort van ritme Bloos vooral op een buitenrit bij iedere stap die hij deed, en dan een minuut of 5 lang.
Soms had ik het idee dat hij het erom deed. NET wanneer we dan een groep mensen moesten passeren ofzo. Ik schaamde me dood Haha!

Ik deed altijd gewoon alsof ik er niet bijhoorde, ook al zat ik zelf bovenop zijn rug Bloos

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:11

Huilen van het lachen ROFL Wat kan jij dat ontzettend leuk omschrijven zeg! Nagelbijten / Gniffelen Heb nog nooit zoiets mee gemaakt (heb geen eigen paard, ook niet met manegepaarden) maar vindt het al erg leuk om dit topic te lezen, géweldige paardenacties! Haha!

Ik heb ook werkelijk waar nog nooit zo gelachen om een topic op Bokt zoals deze! ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:39

*kruipt op haar stoel* mensen mensen wat voor paarde hebben jullie :| ? maarja mijn 4 jarige ruin doe dat ook kreunen als hij klaaris met plassen... em heb ook wel eens gehad dat ik zijn hoofdtel omwouw doen hij hij woud dat niet dus hij gooid die kop om hoog en boom tegen het plafond aan...

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:55

Over plassen gesproken...
Ons meneertje doet dat te pas en te onpas. Ook als je op iemands oprit staat en contact probeert te leggen en bovenal een goede indruk wilt maken! Mijn gepraat werd overstemd door een klaterende waterval van Tom. Zo de oprit af, naar beneden, waar die mevrouw stond en ik kon wel door de grond zakken... Met een pissend paard en een dochter daar bovenop die dubbel klapte van de slappe lach. Stond die mevrouw om de piesstroom heen te stappen, maar bleef toch in gesprek met ons en zei zelfs nog : wát een leukerd! ... ROFL

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 20:00

haha dat doet het paard van mijn vriendin ook!!! Gewoon op beton, zodat het alle kanten op spetter!

En mijn merrie heeft eens naar mijn vriend gepiest, toen ze hengstig was, de straal vloog zo langs z'n oor!!!!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:02

whahahaha, heel herkenbaar *LOL*

Wrangler niet hoor, die heeft een stoere hengstenhinnik (ben er stiekem zelfs een beetje trots op hoe hij hinnikt Koe )
Maar mijn vorige Bloos! Ruin van 1.70, voelde zich vaak heel stoer, sprong ook nog op merries om te dekken enzo en dan een hoog hinnikje en daar ook nog met een voetje naar binnen gedraaid bij gaan staan!
Of op wedstrijd aan het losrijden zijn, paard stoer zijn nek erop zetten en dan zo'n homo-hinnikje eruit, om je dood te schamen!

Datzelfde paard heeft tijdens het opscheren van de benen ook wel eens over het hoofd van de jongen die stond te scheren gemest. Vond ie niet leuk, mijn stalgenoten wel Vork

Ook een genant moment: met een jonge hengst (niet de mijne) naar de keuring. Komt er een jurylid naar hem kijken die over het terrein wandelde (dus niet in de rubriek) die het wel 'een best paard' vond. Klopt even op zijn kont en meneer (het paard, even voor de duidelijkheid) schiet zo een straal sperma weg! Om door de grond te gaan!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:09

Geweldig topic Haha! Die van ons kan iig erg rare bekken trekken Nagelbijten / Gniffelen En tijdens het plassen staat ze heel vaak te kreunen.... Of ze gaan zich heel vreemd uit staan rekken Clown
Laatst bijgewerkt door Goldie op 06-04-08 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:18

Tja ik herken hier veel in! haha. Mijn merrie kan niet poepen als ze loopt. Ze moet en zal gaan stil staan. Erg vervelend als je een dressuurproef aan het rijden bent en midden in de galop maakt je paard een sliding gaat poepen en springt weer opnieuw aan.

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 11:24

OPG -> PP

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 11:32

op iemands voeten staan, mij voor gek zetten door ineens te doen of ze niks kan...

en ja, ook indi kan heeeeeeel laag hinniken...

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 11:34

Sensueel hoofdje? klinkt spannend! Haha!
Foto's foto's!
*LOL*

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 11:39

Die van mij slaagt er altijd in, waar je ook bent en hoe kort ze ook vast staat, om haar been over t touw heen te mikken. Vervolgens blijft ze heel rustig staan, en als er niet snel genoeg iemand komt om m er weer vanaf te halen, dan kan ze m ook zelf weer terug halen om m weer op de grond te zetten Tong uitsteken

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 11:42

* Lekker door de bossen galopperen, dan op de rem staan om te plassen en daarna nog even lekker te kreunen (opluchting denk ik).

* Mijn merrie werd tijdens een buitenrit zo hengstig, dat ze zichzelf niet meer in de hand had. Er stonden 2 vrouwen te praten, 1 vrouw had haar paard aan de hand. Mijn merrie springt er zo bovenop. (Paard was een ruin. Haha! ) Omgekeerde wereld? Dan schaam je je echt best!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 11:46

Hahaha ik heb een hele dikke knol, zieprofiel. Een trekpaard die echt megaprachtig hinnekt, echt als een dame. En als ze hinnikt zie je iedereen achterom kijken en dan zien ze zo'n bakbeest staan. Je ziet ze gewoon denken, dat kan niet Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen echt machtig mooi gewoon.

Mpepers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 12:08

Mijn merrie "huhhuh't"... Ze maakt zo'n zacht en heel laag huh-huh geluidje waarbij ze haar neusvleugels beweegt alsof ze ermee probeert op te stijgen... Met het geluidje erbij is het net zo'n moeilijk op gang gekomen diesel motor!

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 12:12

mijn oude verzorgpony hinnikt echt heel schel vorige keer kwam ik aan en toen ging hij hinniken en toen hoorde ik echt een piep in mn oor *LOL*

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 12:23

ik heb een echte gil en pismerrie, wat ook hilarische taferelen oplevert
normaal is ze vrij zuur naar andere paarden, maar als ze hengstig wordt dan loopt ze super verliefd achter haar grootste liefde aan: een grote bruine westfaal MERRIE en gaat ze super vies doen naar de ruinen in de bak, want die mogen dan niet in de buurt van haar merrie komen...
Echt, je schaamt je dood!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 12:32

joyy schreef:
Tja ik herken hier veel in! haha. Mijn merrie kan niet poepen als ze loopt. Ze moet en zal gaan stil staan. Erg vervelend als je een dressuurproef aan het rijden bent en midden in de galop maakt je paard een sliding gaat poepen en springt weer opnieuw aan.

Herkenbaar. Ik ging op Ameland een strandrit maken op een echt leuke pony. Pittig ding wel. Nou gingen we net de duinen in, maar dat paard moest plassen. Achter mij reed een beginner dus nou 'mijn pony' op de rem. Die beginner op de rem. Alleen toen was dat paardje waar ik op zat goed en wel klaar met plassen.. racet ie echt in volle galop naar de groep toe (die gewoon door waren gereden en ze waren ook echt net de bocht om ROFL).

Een paardje bij ons op de manege maakt voordat ze eruit peerd echt een IEEEEEEEE geluid. Dus dan gaat dat zo IEEEEEEEEEE *bok bok race race bok*.