Ik ga es ff bekijken wel dekje ik eventueel zou willen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Anders ga ik voor de simileath max, is dit een fijn shabrak, weet iemand dat? ditchie schreef:Fleming schreef:Weet iemand ook een webshop waar je deze dekjes met dat logo kunt kopen?
http://www.wijkprijzen.nl ! De witte is al niet meer op voorraad! Bruin nog wel
vossie schreef:Weet iemand waar het ES super light cord zadeldek in de maat dressuur full kleur room/sahne nog te verkrijgen is, kan hem nergens meer bestellenAnders ga ik voor de simileath max, is dit een fijn shabrak, weet iemand dat?
ditchie schreef:Ik heb deze wel te koop:chamois kleur.
Ik heb ook zand met gouden bies van nieuwe collectie alleen nog in VZH zie http://www.wijkprijzen.nl
) vossie schreef:Iemand de set peesbeschermers/strijklappen al irl in de kleur room/sahne gezien, wil ze vandaag via gierman gaan bestellen...
Weet iemand waar het ES super light cord zadeldek in de maat dressuur full kleur room/sahne nog te verkrijgen is, kan hem nergens meer bestellenAnders ga ik voor de simileath max, is dit een fijn shabrak, weet iemand dat?
) die is geweldig, en is op vos heeel erg mooi. 

: Ik heb een pony die geen L peesbeschermers past, ik moet dus M. Mn moeder heeft ze besteld, gaan we ze ophalen en zegt die vrouw: ik heb alleen de peesbeschermers, strijklappen voor achter bestaan niet in maat M
Mn vraag is dus: Is dit waar of hebben jullie achter strijklappen maat M? Geef AUB antwoord want dan weet ik of ik ze kan kopen
Marleen_ schreef:Ik vind de nieuwe collectie echt gaaf, denk dat ik mezelf ook even een cadeau geef!!!!
0maris0 schreef:Marleen_ schreef:Ik vind de nieuwe collectie echt gaaf, denk dat ik mezelf ook even een cadeau geef!!!!
Ik zou er maar niet aan beginnen...
Uprica schreef:Hoezo niet???? omdat het zo duur is zeker? hihihi

0maris0 schreef:Het gaat er meer om omdat het zoooo verslavend is..
Je koopt er een, maar bestelt meteen de volgende..![]()
Kan mijn geld ook heel goed voor andere dingen gebruiken. Je kan toch maar 1 dekje tegelijk op leggen.