Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
tita schreef:Paard/pony ong 15% van zijn lichaamsgewicht en MAX 20% maar dat 20% geldt niet voor elke type pony en paard
Nerootjeh schreef:Ik herinnerde me jou vooral die toen zo 'doordramde' ( kan even juist woord niet vinden, en ik denk stuur je even een link
Ik hecht wel waarde aan hun aanspraken, hebben niet voor niks 9 jaar gestudeerd.
Citaat:Overigens is alles een vrij beroep dus zullen we rechters dan ook maar niet meer op hun woordt vertrouwen?
tita schreef:Nerootjeh schreef:Ik herinnerde me jou vooral die toen zo 'doordramde' ( kan even juist woord niet vinden, en ik denk stuur je even een link
Ik hecht wel waarde aan hun aanspraken, hebben niet voor niks 9 jaar gestudeerd.
Osteopaat is geen 9 jarige studie maar gewoon iets wat je thuis zelf kan doen.
Ik ben ook zeker niet van plan me te verlagen om zo'n nutteloos discussie te voerenCitaat:Overigens is alles een vrij beroep dus zullen we rechters dan ook maar niet meer op hun woordt vertrouwen?
Dit is zo'n domme opmerking ik kan je nu al vertellen dat rechters geen vrij beroep is en arts ook niet.
dus als je mij wilt aanvallen doe het dan met iets passend en ga niet onzin uitkramen
Nerootjeh schreef:Ellen heeft verteld dat ze eerst 4 jaar humane fysio heeft gedaan, toen 2 jaar dieren fysio en toen 3 jaar ostheopathie
Dus niet zomaar een cursus
Maargoed, laten we het wel leuk houden?
x_Marr schreef:
Neeeeee vanalles zeggen over iemand en haar pony, diegene helemaal in de bodem stappen, dat is niet dom zeker?![]()
Nerootjeh schreef:
Jantine_ schreef:Oh ik vind het super voor je Dani!![]()
![]()
![]()
Sommige mensen zijn echt vreselijk betweterig zeg.![]()
Nerootjeh schreef:Ik weet niet of ik voorlopig op HAW kom, mensen kijken vaak niet verder dan hun neus lang is = dik meisje op pony
Ik plaats af en toe wel wat bij de setjesfreaks!