Slecht rapport, moet nu verstoppen met verzorgen Jazz

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pashon

Re: Slecht rapport, moet nu verstoppen met verzorgen Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 07:36

tja ik zou eerlijk gezegt hetzelfde gezegt hebben als je moeder.
Eigen schuld! ook al heeft ze pas vorige week gezegt dat als je slechte cijfers had je moest stoppen met je verzorgpony, ook zonder dreigingen moet je goed je best doen op school!!

Verder kan je idd wel beloven dat je minder tijd doorbrengt met je verzorgpony en meer voor school bezig gaat.

maar eerlijk gezegt als je mijn dochter was en je had slechte cijfers wat komt doordat jij niet genoeg tijd en aandacht besteed aan school dan kwam jij niet meer naar je verzorpony eerst verbetering in de cijfers zien.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 07:42

tja Lachen meis, waar ik als moeder gevoelig voor zou zijn is als mijn kind in zo een geval naar me toekomt en zegt....

"mam, ik weet dat ik het nu verklooit heb... Ik weet dat hier sancties op volgen en dat ik Jazz niet meer mag verzorgen. Maar ik heb hier ook van geleerd, ik heb geleerd dat ik keuzes moet maken en dat mijn eerste prioriteit school is. Als je me nog een kans wil geven dan zal ik het aankomende kwartaal bewijzen dat ik heb begrepen wat je mij wil leren"

Denk dat dit wel moet lukken Lachen

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 19:40

Ik had het zelfde probleem dit jaar, maar goed, heb echt voor mn leven zitten leren laatste 2 periode's Haha! Maar ik hoefte byv niet te stoppen mocht dan 1week niet ofzo maar dat was al een nachtmerrie hahah Haha!

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 13:46

Het is eigenlijk wel een beetje je eigen schuld, hoe hard dat ook klinkt.
Als jij weet dat je moet stoppen met je verzorgpaard als jij slechte cijfers hebt, lijkt me dat wel genoeg reden om beter je best te doen (als je dat al niet deed, natuurlijk).

Als jij nou gewoon niet zo goed bent in school, dan is het wel een ander verhaal.
Als dit het geval is, zou ik als ik jou was eens goed met je moeder overleggen.

En inderdaad; laat haar zien dat je je best er voor wilt doen Ja
Succes ermee

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:17

Maak gewoon afspraken met je moeder, spreek af dat als je bv. zoveel uren voor school hebt gewerkt dat je dan een uurtje naar Jazz mag Knipoog dat je het "terugverdient" om het maar even zo te zeggen Knipoog
maar denk dat het ook een beetje je eigen schuld is, dit heeft mijn moeder nooit tegen mij gezegd en zal ze ook nooit doen omdat ze weet dat ik mijn best doe,
als jouw moeder wist dat je je voor 100% inzette zou ze dat waarschijnlijk ook niet gezegd hebben Knipoog