Ik sta er versteld van hoe goed je dit weer oppakt. Voor de lift stuur ik je een PB-tje
Silvia
Geplaatst: 22-12-02 13:26
He Dorine, ik ben de afgelopen weken weinig op Bokt geweest en ik schrok me rot over de slechte berichten die je te melden had. 1 heel groot pluspunt is in ieder geval dat Cerise het nu goed naar haar zin heeft en goed wordt verzorgd! Weer een hele grote zorg minder! Ik weet niet precies wanneer ik de komende weken vrij ben maar ik PB wel als ik voor chauffeur kan spelen. Sterkte en ondanks alles toch prettige feestdagen toegewenst.
Machie
Geplaatst: 22-12-02 19:22
Heee Dorine, eigenlijk kan ik weinig meer zeggen, ik sluit me volledig aan bij de rest! Echt, als idereen dacht zoals jij dat doet, was de wereld veeeel mooier geweest! Ik hoop dat je altijd veel steun uit alle BOKT mensen kan halen! heel erg veel sterkte! En ik hoop voor jou een goed 2003! Samen met Cerise!
Dorine
The one and only
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-02 21:20
Thanks iedereen nogmaals! En Silvia, leuk als je binnenkort weer een keertje deze kant op komt. Kun je meteen haar nieuwe stal zien! Hopelijk is het dan wat droger weer, zodat we haar in de buitenbak lekker kunnen laten dollen...