ponykamp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ga jij op ponykamp

ja ik vond het heel erg leuk
21 (65%)
Ja maar ik vond het stom
2 (6%)
nee maar ik wil wel heel graag
2 (6%)
nee maar ik zou dat ook nooit doen
2 (6%)
1x geweest en wil graag nog een keer.
3 (9%)
1x geweest maar wil niet meer
2 (6%)

Totaal aantal stemmen: 32

xShanty

Re: ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:07

_Irene11_ schreef:
Hevonen schreef:
Ik ga mischien dit jaar op ponykamp, weet nog niet zeker waar.
Of weer naar Les cheveaux in Drenthe of Poelenburgh in Schoorl Haha!

Het ponykamp van Poelenburgh is erg aan te raden Knipoog . Ik ben er ook geweest en het is echt een superkamp!! Vooral de strandrit is echt supergaaf!! Haha! Alleen ik zou er als ik jou was geen tweede keer naartoe gaan, want ze doen ieder jaar zowat dezelfde activiteiten en dan kan je al aan zien komen wat je gaat doen.
Sorry als ik zo'n bericht hier niet tussen mag plaatsen Knipoog .

Dit doen ze op mijn manege ook.. Toch komen er mensen met plezier voor de 3e keer.. Ben zelf na het eerste kamp niet meer gegaan, ken de omgeving op mijn duimpje en kan beter zelf een strandrit gaan maken dan met een groep mee waarmee je toch minder doet, op pk is dat oke, ken ik zelf ook de omgeving en alles niet, maar op me eigen manege doe ik dan liever toch iets meer Vork

Maar zoals ik al zei, komen mensen met plezier (ook met eigen paard) voor de 3e keer naar De Ripse Ruiters Bloos

_Tine

Re: ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 20:02

Ik ging normaal van vorige zaterdag tot volgende zaterdag maar ben naar huis gekomen omdat het niets voor mij is, het was met ponykamp