Lieve pap

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 21:24

Mijn ouders hebben elkaar op paardrijden ontmoet.
Als ik niet kan heb ik nog een zusje achter de hand om te mesten enz. mijn vader heeft het daar te druk voor.
En op dit moment is mijn vader ziek dus kan hij me helemaal nergens mee helpen. Pap beterschap!!!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 21:50

Mijn vader moest eerst niet zo veel ervan hebben, toen ik in canada was heeft hij expensive altijd samen met mijn moeder(schijtluis:P ) gepoetst en gevoerd. mijn moeder stond vroeger toen ik m net had 10 meter afstand en nu aait ze m en voert hem altijd lekker en voert hem als ik niet kan maar mijn vader haalt hem dan uit de wei. mijn pa gaat ook een keer nog op expensive dat heeft ie belooft! Haha!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 22:25

Mijn vader doet zeker veel!
Indertijd toen ik begon met rijden (12 jaar geleden) is hij ook begonnen (als we dan op buitenrit ofzo gingen dan kon hij mij wat int oog houden dat er niets gebeurde...bezorgde papsie toch hé Haha!)
Nu nog steeds geeft hij al m'n pony's 's morgens eten, drinken en zet hij ze buiten, en als ik ziek ben (of het regent ofzo) dan gaat hij ook altijd mee.
Verder reed hij (voordat ze het thuis brachtten) iedere 2 weken om hooi met mij.
Hij heeft me ook geholpen toen Foxy lag te bevallen en 1 van de beentjes van het veulen niet goed zat (hij heeft melkgeiten gehad en die moest hij ook vaak helpen tijdens een bevalling, hij kent er dus wel wat van)
Hij heeft ook heel mijn stal meegemaakt en later helpen vergroten, de wei meehelpen afrasteren, komt helpen als we in het voorjaar onze mesthoop van afgelopen winter op het land kunnen gooien, hij zeult met pakken paardenvoer en tonnetjes water als de ton aan de stal op is of is bevrozen, pff ik kan nog wel uren doorgaan. Hij doet echt veel!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 22:44

Pap had niets met paarden toen ik Jur kreeg, maar hij kon haar niet weerstaan en is gaan mennen en nu houdt ie zelfs de wildste knol vast haha.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 22:47

mijn vader heeft vroeger paard gereden, en heeft mij een paard "aangepraat" *LOL*
Moest alleen me moeder (als de doods) overhalen Haha!

Ma Toscar heeft haar over haar angst geholpen....
het is haar:"paardenbiefstukje" en het is altijd: Toscar koekje?

Voor Tos is dat ook de wandelende koektrommel..

Maar mijn vader ment wel eens met Tos...
erop zitten niet... hij geeft het zadel de schuld, dat hij niet kan blijven zitten Knipoog

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 23:09

Ik ben ook heel blij met mijn vader.
Hij heeft mij vanaf begin af aan gesteund met mijn paardenliefde.
Het breid zich steeds meer uit, en hij heeft zelfs zijn eigen paard! *LOL*

Helaas klikt het niet zo lekker op het moment tussen mijn vader en mij. Het wil nogal wel eens botsen.
Toch heeft hij er heeeeel veel voor over, heeft nu zelfs een nieuwe 2 paards trailer gekocht, zodat mijn paardje ernaast kan. Lovers

En niet te vergeten: dankzij mijn ouders begin ik straks een eigen paardenbedrijf... Party!!

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 23:45

Mijn pappie is ook heel erg lief! Lachen

Vroeger had hij nooit zoveel met paarden, nu nog steeds niet echt, maar sinds ik wedstrijden ben gaan rijden in 1993, is ie er zich toch meer voor gaan interesseren.

Zijn taken zijn dan ook: chauffeur en cameraman Haha!!
Elke wedstrijd die ik heb gereden vanaf '93 staat wel op film. Dressuurproeven, springparcoursen, SGW's en soms zelfs ook nog gewone buitenritjes. Dankzij mijn vader hebben we in totaal al20 videobanden vol! Lachen

Zolang hij niet lang hoeft te wachten vindt hij alles prachtig!

Toch zou het ook wel fijn vinden als ik mijn E-rijbewijs heb.
Hij wordt zelf namelijk ook al een dagje ouder.

Ook bekken we wel vaak op elkaar, maar hij flikt het dan toch wel weer om ons naar concours te rijden! Lachen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 02:27

Mijn pa ook hoor. Gaat vaak met Bud lopen. Mijn ouders hebben Bud samen gedaan toen ik 2 weken weg was. Mijn pa heeft paarden altijd wel leuk gevonden, maar heeft er nooit echt iets mee gehad. Tot ik mijn eigen paard kreeg. Hij is helemaal dol op Bud Lovers
Ook veeeel te lief voor die ontdeugd. Mijn pa heeft een leren jas met franjes, en Bud wil die nog weleens in zijn mond nemen Haha! Dan zegt mijn Pa "Bud, houd nou eens op" en bij gods gratie krijgt Bud een miezerig tikje op zijn neus. Maar pa wordt steeds brutaler Cool ...Bud trouwens ook! Lips are sealed

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 10:41

Mijn vader heeft een weekje met Fleur gewandeld toen ik op vakantie was. Fleur vond dat ook heel gezellig en bedacht dat het nog veel gezelliger zou zijn als ze in de stromende regen midden in het bos ineens zou staken. Lieve paps heeft toen 3 bussen gemist en een uur zeiknat op de volgende gewacht. Lieve paps houdt niet meer zo van paarden Knipoog

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 12:17

mijn vader is wel heel lief maar als hij mij 2x achter mekaar weg moet brengen (naar stal) dan is hij niet echt blij meer maar als ik ergens met de trailer heen moet dan doet ie het zo...

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 14:15

Mijn mammie rijdt of poets paarden niet, maar ze brengt me er wel heel vaak naar toe, ondanks dat ze een hernia heeft.
Ook toen Wenga in de kliniek stond, is ze er heel vaal met me naar toe geweest, terwijl ze best veel pijn had...Wat een schat he?

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 21:17

Mijn mammie is zo' n lieverd
Vroeger toen ze nog jong was heeft ze zes jaar paard gereden, ze deed toen ook wel eens aan jachten mee, maar daar is ze een paar keer afgevallen en erg bang geworden. Ze was als de dood voor paarden.
Ik begon met paardrijden toen ik 10 was, ze vond het wel leuk dat ik reed, maar als ze maar niet in de buurt hoefde te komen.
Toen kwam toch de tijd dat ik een eigen pony kreeg. Ze vond het wel leuk en volgde 2 privelesjes op de manege, nu zit ze op een manege waar ze iedere week lesgeeft, en elke maandag doet ze mijn paardje, hij is zo ontzettend mak aan de hand, dat ze haar angst helemaal kwijt is, ze is echt dol op hem. Af en toe rijd ze hem, maar ze kan niet alleen op pad gaan, want dat is mijn knuffel niet zo betrouwbaar meer, maar ze neemt mij dan een hoop werk uit handen.