Welk grappig ondeugend "trekje" heeft jouw paard?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 18:34

Bud gooit alles van de bakrand...borstels, beenbeschermers, en het liefst ook nog zadels en dekens die over de rand hangen *LOL* Heel irritant af en toe Ennehm...als ik Bud in de buitenbak losgooi en er staat een hindernisje in, dan liggen de balken binnen de korste keren over de grond Haha! Ook gooit hij prullebakken om. Neus erin, en hoppa *LOL* Opzich wel komisch, maar het is alleen grappig als de prullenbak leeg is Scheve mond Haha!

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 18:44

Goodwill flamed om alles, maar vooral als er mensen in de stal zijn die parfum ophebben, loopt ze de hele tijd met haar bovenlip omhooggekruld!! en hoofd en nek gestrekt, heel grappig om te zien, maar mensen die normaal niet met paarden in aanraking komen (ze komen dan meestal voor de honden..) vinden het doodeng!! En ik lig dan natuurlijk helemaal in een deuk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 18:59

Mijn paard leest de krant, de Paardenkrant wel te verstaan. Het is best funny, als ik de krant lees in zijn stal, dan kijkt ie over mijn schouder mee en aait dan met zijn neus over het papier. Als ik de krant neerleg, dan gaat hij er mee spelen Haha!. Dat mag eigenlijk niet omdat ik m meestal nog niet helemaal gelezen heb, maar het is zo grappig als ie met de krant in zijn snuit staat . Hij draait m ook graag rond tussen zijn tanden, vraag niet hoe hij dat doet, maar het lukt m.
Hij heeft nog wel meer grappige gewoontes, maar dit is er eentje van.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 19:24

Als Ewald op de wasplaats staat gaat ie altijd met de kettingen spelen.. Heel grappig om te zien Haha! met het neusjes erop wrijven of de ketting opeten Haha!

wuppie102

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 19:27

als je bij mijn pony d`r hoofd omhoog doet en tegen haar lip blaast dan gaat ze flamen. ze flamed echt heel vaak ook als ze de trailer niet in wil dan gaat ze er voor staan en gaat ze staan flamen nou dan kun je ook niet meer boos worden ook. maar de laatste tijd loopt ze zo de trailer in.