Kleuren? Snob? :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 07:33

Dan ben ik waarschijnlijk de grootste snob want ik ben ook nog eens bezig om mijn hoofdstellen en borsttuigen in kleur te krijgen. Zo hoop ik dan een setje te krijgen in blauw met een net blauw luxe sjabrakje, in geel, in paars en in rood. Lachen Tja....

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 08:01

Af en toe stem ik het op elkaar af maar af en toe probeer ik t ook lekker bont te maken, bandages heb ik al niet om dus dat valt niet af te stemmen op mn dekje, maar mn kleren wel, en dat is vaak wel per toeval. laatst zat ik met mijn paarse dekje, gele broek en rode trui op het paard, dat was wel erg bont.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 09:25

Anneke schreef:

Haha! Misselijk Party!!

Tsja ben je dan een snob? *LOL*

Ik zal nou nooit met een groen dekje rijden en dan bv bordeaux-rode bandages oid. eronder.
No offence hoor. Schijnheilig

Wat voor kleuren heb je zelf? En is er iemand erger als ik? Of iig net zo erg? Tong uitsteken

Ik ben dus totaal niet zo. Ik ben wel netjes, maar de kleuren boeien me niet.
Ik schaats in een knalroze (ja, van zo'n felle stift) broek, en daarboven heb ik een rood jasje. Verder heb ik 1 blauwe overschoen en 1 paarse met stippen overschoen Haha!

Zo ook met rijden. Ik heb een zwart zadel (tja, roodbruin is mooier, maar 193,50 euro goedkoper met zwart, dus zwart gekozen), grijs hoofdstel (beroemd en berucht inmiddels Haha!) en sjabrakken in allerlei kleuren. Geblokt, wit, groen, berenmotief enz.
Bandages doe ik al helemaal niet aan, ondingen. Witte kieffer pijpkousen (die van het zand grijs gewordne zijn met wat bruine modder).
Ik heb wel altijd zwarte laarzen aan, maar m'n rijbroek kan groen zijn, maar ook paars, of beige of wit.
Daarboven een trui die mij toevallig uitkomt, oftewel dieik de hele dag al aanheb.

Met wedstrijden ben ik wel netjes hoor: witte broek, witte handschoenen, blauw jasje, gladde zwarte helm, wit sjabrak. En GRIJS hoofdstel Haha!
Dit is voor dressuur.Met springen heb ik elk willekeurig sjabrak eronder die toevallig onder het zadel lag. Deze zijn altijd netjes, dus het kan best.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 09:47

Nou, ik zal heel eerlijk zeggen dat toen ik iets minder geld te besteden had en een paard alleen had, ik veel minder opletten wat ik aan had (ik trok van alles bij elkaar aan, als het maar warm is en zo)
Paardje had nog wel eens een bijpassend setje aan (bandages en sjabrak)

Nu we een paard samen hebben, ik wat meer verdien en elke maand weer een poging doe om dat gat in mijn hand (of zeg maar gerust, mijn hele hand Haha! ) te dichten heb ik wel heel veel leuke bijpassende kleren in de kast.

Nieuwe rijbroek (bruin en donkergrijs) en dan heb ik ALLE kleuren van de regenboog van die Burlingtonsokken. Die pas ik er dan netjes bij, ook afhankelijk wat ik erop heb. Mijn lievelingsoutfit is de grijze broek, orange Burlingtonsokken, helblauw met orange gestikt randje Ankytrui, orange Anky sjaal en creme kleurige BR jas.
Ben ik weer lekker op kleur in deze donkere winterdagen!!!!

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 10:04

Ik geef toe...ik ben ook een 'snob'! Schijnheilig
Niet zo heel erg, maar ik zorg er wel voor dat als ik bijv. naar les ga, alles bij elkaar past. Bordeaux dekje met een Bordeauxe trui en een blauwe rijbroek met blauwe handschoentjes. Of een groene rijbroek met een beige trui en een groen dekje. En altijd een bijpassend elastiek in mijn haar Haha!
Tjah...het voelt zo sjiek!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 11:43

Ik had voor IJsco alles in het bordeauxrood (inclusief hoofdstel die bordeaux onderlegd was Haha! ). Heb nu alleen het hoofdstel nog. Heb toen ook een bordeauxrode rijbroek gekocht. Toen nog een grijze rijbroek en grijs shabrakje gekocht, maar vond het grijze shabrak niet zo mooi op Tinka. Heb ik dus verkocht. Nu heb ik een wit bontshabrak en daar passen al mijn spullen gelukkig weer bij Pling *LOL*

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 12:05

Cody schreef:
Ik had voor IJsco alles in het bordeauxrood (inclusief hoofdstel die bordeaux onderlegd was Haha! ).

Je teugels heb ik nu...daar begon mijn bordeaux-rode verslaving mee Schijnheilig
Nu heb ik dus ook een sjabrak, een trui en sokken in bordeaux-rood! Bloos

Faustie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 12:22

Mij maakt het absoluut niks uit hoor.
Ik heb wel een blauw halster , blauwe sjabrak , blauwe bandages en blauw halstertouw , maar dat was niet bewust gekozen!!!
Ik rijd Faust trouwens soms met rode bandages en een gele/blauwe sjabrak.
Zolang het maar functioneel is , is't ok !!!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 12:57

Ik zag op de manege wel eens een meisje met een Dolce & Gabanna broek rijden, dat is dus geen rijbroek, zal wel kl*te hebben gezeten. Ze had altijd haar minidisc op in de bak, beetje banketstaaf als er een ander paard aan de kletter gaat en je hoort niks. Maar goed, die meid had airom zich heen, jakkes. Ook irri waren die jongens, die reden met een kuitbroek en dan van die lage gympies (ik noem het balletschoentjes), en dan constant bleren hoeveel meiden ze dat weekend "gepakt" hadden. Heel ernstig.

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 17:15

Anneke schreef:
Ja mosgroen! Dat was de kleur van het dekje van vanmiddag, maar ze hadden er ook geen bandages bij.
Ja sorry, maar dan gebruik ik hem toch niet.
Vindt het wel een geweldige kleur.

Bordeaux op een blauwschimmel kan wel toch? Iemand heeeeel toevallig een foto van bordeaux op zijn schimmel? Haha!
Lijkt me heel sjiek staan.

Ik heb ook een creme-kleurig mét bijpassende bandages gezien, ook zo'n dik gevoerde met een heeeeel mooi randje. Dat was echt mooi.
Maar goed, ik heb al beige, lijkt erop, dus toch maar voor bordeaux gegaan.

Poeh wat kan het leven lastig zijn. Gaaaap *LOL*

Bordeaux vind ik echt supermooi staan bij een schimmel!
Toen ik vroeger Scrabble(schimmel) nog had had ik ook heel veel spullen in het bordeaux.
Zelfs mijn hoofdstel was bordeaux onderlegd Vingers aflikken

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 19:34

Ik ben wel meer en meer setjes aan het sparen hoor, maar ik heb alleen nog maar een grijs setje compleet. Die bandages die ik zo fijn vindt hebben ze nergens....

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 19:36

En zeker niet voor je paarse dekje! hahaha Haha! Ik vind het wel mooier om alles bij elkaar te hebben, vooral een zwart paard met een witte set *kwijl*

daan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 01:46

Sjuimpje schreef:
Mosgroen is cooll op Zeppers! Haha!

Ja hoor, wrijf het er nog maar eens in.... Haha!

En waar heb jij je mosgroene bandages vandaan trouwens (voor als ik oooooit nog in de herkansing kan)!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 04:02

Tja.. moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook allerlei setjes aan het verzamelen ben. Maar.. helaas.. blijft het steeds bij halve setjes. Verdrietig

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 09:57

Het mosgroene setje komt uit Amstelveen,
ben alleen de naam van het winkeltje kwijt Dromen

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 10:32

't scheelt dat ik Omar niet met bandages rij, ja alleen met witte bandages bij een wedstrijdje.
Maar idd ik let er wel een beetje op. Iig niet mijn bruine rijbroek aan met bruinig schabrak. Maar gelukkig staat zwart bij veel kleuren (bodywarmer is zwart).

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 15:07

Ik vind het juist heel erg verzorgt overkomen.
Ik heb nu alles in donker blauw.
Dus ik let er wel degelijk op.

Ik had eerst bordeaux, maar dat stond niet zo mooi. Dus ik heb alles verkocht en alles opnieuw gekocht. dekje, peesbeschermers en bandages.

Ik vind het wel zo netjes hoor.
Maar ik hoef geen verschillende setjes te hebben. Dat vind ik zelf zonde van het geld.
Een tweede setje is wel handig, maar dan houdt het wel op.

Geen centjes genoeg. Haha!

daan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 21:36

Sjuimpje schreef:
Het mosgroene setje komt uit Amstelveen,
ben alleen de naam van het winkeltje kwijt Dromen

Owwwww, echt veel paardenwinkeltjes zullen er niet zijn in Amstelveen toch....

oliebol zeg, weet niet of ik dit wel wilde weten Lachen

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 23:49

jantina"]
Ik rijd dus rustig met een gelige broek, knalroze sokken, groene jas en felrode sjaal. Doet me niets Haha!
[/quote]

Tssk, zo wordt je dus noooooooit snob he Knipoog

[quote="Sjuimpje schreef:
Wit, zwart, groen, ijsblauw, donkerblauw, beige, roest, donkerbruin, goud, mosgroen, creme, licht grijs, donker grijs euhmmm, volgens mij mis ik er nog een paar Verward

Volgens mij had je het op de snuffelmarkt over een stuk of 11 kleuren Haha!

Ik vind het erg gaaf, die kleurtjes Lachen
Heb setjes in t donkerblauw, zwart, antraciet, beige, wit... of een combi van 2 kleuren, dat is ook wel gaaf, en ja, ook mijn kledinge past er bij Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 02:12

nou vraag ik me eigenlijk nog maar een ding af: plannen jullie de was van jullie bijpassende rijsetjes net zo als de setjes zelf? *LOL*

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 19:37

In t geel Haha!

Alleen is dat dan met SGW want ik heb geen gele bandages maar doe gewoon geel tape om me witte peesbeschermers Haha!
Normaal in de bak doe ik dat niet, alleen me fel-gele shabrakje doe ik wel om en heel af en toe me gele trui, maar dan heb ik er gewoon een jas over heen aan. Schijnheilig
Verder heb ik wel een grijze outfit alleen heb daarvan maar 2 bandages. Maar daar rij ik nooit mee want kan niet goed bandageren en ik wil blesures voorkomen. En dat shabrakje is aardig groot en vind ik niet echt staan onder mijn kleine zadel (ik had toen een ander zadel toen ik hem kocht).
Maarja verder maakt me dat niet zo uit hoor in welke kleuren ik rij alleen moet het toch wel een beetje bij elkaar passen. Heb daarom ook wel witte peesbechermers genomen wat ik ook wel mooi vind staan met wedstrijden.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 23:16

Sjuimpje schreef:
Mosgroen is cooll op Zeppers! Haha!

Zusje & ik vonden vanavond een prachtig mosgroen sjabrakje bij de ruitersportzaak. Wij tegelijk: 'Hee dat is het mosgroen van Suus!'. Dat krijg je er voorlopig dus niet meer uit bij ons, dat blijft 'het mosgroen van Suus'. Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 00:16

grassie schreef:
Ik vind dat ook geweldig, zon mooie combinatie met bijpassende bandages, sjabrak, noem maar op..
Maar in praktijk doe ik het zelden tot nooit, bandageren is veel werk waar ik meestal geen tijd voor heb, en de kwaliteit van mijn sjabrakjes is ook niet om over naar huis te schrijven Haha!.

dat heb ik dus ook...

en ik rij voor de lol, niet voor de show.
Alleen op wedstrijd let ik een beetje op of het er uit ziet...

zal mij boeien, een zwart shabrak (nog wel een vz onder een dressuurzadel) een bruine rijbroek, blauwe jas... versleten chaps...
het gaat om het paardje... niet om mij! Knipoog

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 00:47

Ik heb sets van een heeeele andere orde: voor mijn donkerbruine (tegen zwart aan) draverhengst heb ik voor thuis in de training alles in het rood: borsttuig, tuig-onderlegger, en een knalrode trainingssulky.
In de drafkoersen heeft hij alles in het wit, en ook een witte wedstrijdsulky. Staat zoooooo chic

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 08:41

de ene dag ben ik in het borboux rood en donkerblauw
en de andere dag weer zwart met blauw
ik vind dat het niet uitmaakt wat ik aan heb
als het lekker zit...