Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Anneke schreef:
![]()
![]()
![]()
Tsja ben je dan een snob?![]()
Ik zal nou nooit met een groen dekje rijden en dan bv bordeaux-rode bandages oid. eronder.
No offence hoor.![]()
Wat voor kleuren heb je zelf? En is er iemand erger als ik? Of iig net zo erg?
Anneke schreef:Ja mosgroen! Dat was de kleur van het dekje van vanmiddag, maar ze hadden er ook geen bandages bij.
Ja sorry, maar dan gebruik ik hem toch niet.![]()
Vindt het wel een geweldige kleur.![]()
Bordeaux op een blauwschimmel kan wel toch? Iemand heeeeel toevallig een foto van bordeaux op zijn schimmel?![]()
![]()
Lijkt me heel sjiek staan.
Ik heb ook een creme-kleurig mét bijpassende bandages gezien, ook zo'n dik gevoerde met een heeeeel mooi randje. Dat was echt mooi.
Maar goed, ik heb al beige, lijkt erop, dus toch maar voor bordeaux gegaan.
Poeh wat kan het leven lastig zijn.![]()
jantina"]
Ik rijd dus rustig met een gelige broek, knalroze sokken, groene jas en felrode sjaal. Doet me niets![]()
[/quote]
Tssk, zo wordt je dus noooooooit snob he
[quote="Sjuimpje schreef:Wit, zwart, groen, ijsblauw, donkerblauw, beige, roest, donkerbruin, goud, mosgroen, creme, licht grijs, donker grijs euhmmm, volgens mij mis ik er nog een paar
grassie schreef:Ik vind dat ook geweldig, zon mooie combinatie met bijpassende bandages, sjabrak, noem maar op..
Maar in praktijk doe ik het zelden tot nooit, bandageren is veel werk waar ik meestal geen tijd voor heb, en de kwaliteit van mijn sjabrakjes is ook niet om over naar huis te schrijven.