Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nexus schreef:Hey,
Misschien mis ik ergens iets hoor, maar waarom is een paard dat niet verkeersmak is ineens een wereldprobleem? Je kunt toch nog duizenden andere leuke dingen met haar doen?! Ik begrijp best dat het allemaal heel erg vers voor zowel het paard als voor jou is en ontzettend ellendig dat het twee keer zo kort op elkaar is gebeurd!
Waarom haar niet lekker de zomer op de wei zetten en kijken hoe het er in de herfst voor staat? Het rijden ging hartstikke goed de laatste tijd schreef je, dat is toch niet veranderd?
Paarden die geen buitenritten maken hebben niet per definitie een rotleven.
x_Marr schreef:Vraga me trouwens af waar de eigenaaresse in dit verhaal is? Waarom kan zij haar pony niet de kans meer geven?
ELpatcho schreef:Jammer dat je paardje niet meer tijd gegunt is om over zijn trauma heen te komen of eraan te werken..
Aan een trauma moet gewerkt worden,, dat los je niet op met rustperiode en longeren (niet een autotrauma) Een deuk in een auto lijkt me echt Hét probleem... Ik hoop dat jullie er goed over nagedacht hebben en wel een baasje kunnen vinden die hier wel het paard mee wilt helpen.. want om dr te verkopen om nooit meer van het terrein af te komen klinkt als een gevangenisstraf omdat een autobestuurder dom is geweest...
ELpatcho schreef:hebben jullie in die 3 maanden dan gewerkt aan de angst voor auto's? en zo jah 3 maanden vind ik nog erg kort om een angst te overwinnen..
begrijp me niet verkeerd! als je niet meer kan met je paard wat je wel wilt begrijp ik heel goed dat je naar iets anders uitgaat kijken.. maar nu lijkt het net alsof je niet goed de tijd ervoor genomen hebt en dat vind ik oneerlijk