Paarden aan het woord.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 00:23

Oranje?! Dat kan maar een ding betekenen namelijk: WORTELS!!!!!!!!!!! Kwijl Kwijl Ik doe altijd heeeeel veel voor wortels en jammer genoeg weet mijn vrouwtje dat ook dus maakt ze daar misbruik van Boos! en ik trap er toch weer iedere keer in Maar die wortels zijn ook zo lekker!! Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 00:40

Oranje kan ook zijn mandarijnen en sinaasappels (of hoe je dat ook schrijven mag....)... yummie !!! Vingers aflikken

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 00:55

SmithsGirl schreef:
Oranje kan ook zijn mandarijnen en sinaasappels (of hoe je dat ook schrijven mag....)... yummie !!! Vingers aflikken

Oeh, njammie die zijn ook lekker ja Van mandarijnen lust ik zelfs de schil (vrouwtje dacht dat ik die schil weer zou uitspugen, niet dus Haha!) maar dat mag dan weer niet van het vrouwtje ...... als ik er zo over nadenk ik mag eigenlijk ook nooit wat van mijn vrouwtje!!! Denk dat ik maar eens ga puberen }>

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 10:19

Weten jullie wat ik zaterdag op heb??? Dat vrouwmens wat in de bak rond loopt en tegen het vrouwmens op mijn rug zegt hoe ze mij moet aanpakken die ging iets heel raars uit een klein zakje pakken. Ze deed er een wit dun papiertje om heen en ..........hield er een vuurtje bij......
Een chaggie roken noemen ze dat.
Ik kwam dus effe kijken wat ze aan het doen was en wat denk je...........krijg ik een plukje van dat bruine spul Vork En lekker!!!!!! Vingers aflikken
Mijn eigen vrouwmens was bang dat ik daar ziek van zou worden, maar blijkbaar ben ik niet het enige paardje wat het lekker vindt. Ik heb dus een poging gedaan om met mijn snuffert in dat zakje te komen, maar dat mocht niet Boos! Daar was het te duur voor Lips are sealed Puh, voor een paard van stand is niks te duur. Ga dus van de week zelf maar een zakje halen

Ik heb wel gehoord dat het slecht is voor je gezondhid, dus wie weet doe ik er verstandig aan om het hier maar bij te laten. Wat denken jullie Haha!

Hoefje Nic

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 10:32

Tigger schreef:
[i]Ik wil ook in Groningen wonen, alle leuke paarden wonen in Groningen.i]

[i]Jep, tuurlijk Pling Ik neem aan dat je een merrie bent? Nou, ik heb nog wel een plekje vrij in mijn strobed voor je hoor!

Ik, Mirk, ongeveer 12 jaren jong, oorspronkelijk ben ik een Rus, maar vanaf mijn 3e levensjaar verblijf ik hier in Nederland. Ik ben een flinke doorzetter, en deins nergens voor terug (ja, alleen voor Sinterklazen en de schaar van Kim die altijd mijn maanwerk weer ruineerd).

Dus als je naar het noorden komt... Mijn staldeur staat altijd voor je open..

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 11:43

Dimple schreef:
Weten jullie wat ik zaterdag op heb??? Dat vrouwmens wat in de bak rond loopt en tegen het vrouwmens op mijn rug zegt hoe ze mij moet aanpakken die ging iets heel raars uit een klein zakje pakken. Ze deed er een wit dun papiertje om heen en ..........hield er een vuurtje bij......
Een chaggie roken noemen ze dat.
Ik kwam dus effe kijken wat ze aan het doen was en wat denk je...........krijg ik een plukje van dat bruine spul Vork En lekker!!!!!! Vingers aflikken
Mijn eigen vrouwmens was bang dat ik daar ziek van zou worden, maar blijkbaar ben ik niet het enige paardje wat het lekker vindt. Ik heb dus een poging gedaan om met mijn snuffert in dat zakje te komen, maar dat mocht niet Boos! Daar was het te duur voor Lips are sealed Puh, voor een paard van stand is niks te duur. Ga dus van de week zelf maar een zakje halen

Ik heb wel gehoord dat het slecht is voor je gezondhid, dus wie weet doe ik er verstandig aan om het hier maar bij te laten. Wat denken jullie Haha!

Hoefje Nic

Nou wat ik de laatste tijd dan weer mee maak.... sinds een paar maanden komt er weleens zo'n hengstpersoon op 2 benen met mijn vrouwtje mee. En die pakt dan zo'n rond langwerpig wit buisje uit een pakje en houdt er dan ook een vuurtje bij Verward En stinken dat dat doet! Ik vind het echt niks en helemaal niet als hij dan ook nog bij mijn huisdeur staat, getver ik wil die stank niet in mijn huisje. Whihihi, verder is het best wel een aardige hengstpersoon hoor, is volgens mij wel lief voor mijn vrouwtje maar soms iets te lief en dan vind ik dat ik te weinig aandacht krijg en dan trek ik altijd weer de aandacht van mijn vrouwtje door de tegen mijn huisdeur aan te trappen of me er gewoon mee te bemoeien door mijn neus tussen die van hun te steken Schijnheilig Werkt altijd Haha!

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 11:49

hoi hoi ben ik ook weer!
jah dat bruine spul is erg lekker ze noemen dat shag ofzo
af en toe krijg ik ook een heel klein plukje ervan!
tijdje terug moets ik in een stal op wielen nou toen die ging
rijden vond ik dat wel heel eng Bloos
ik ging een weekje met mijn baasje op vakantie
daar ben ik vriendjes geworden met noortje
en onze baasje zijn ook al heel lang vriendjes!!
terugweg mochten we samen in zo stal op wielen
en dat was gewoon vet gezellig Cool
later moest zij er uit en daar was ik niet mee eens hoor Boos!
nou dat hebben ze geweten ook!! Sigaar

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:44

Jeetje wat kunnen jullie allemaal veel!
Ik ben Wietske en kan amper op mijn eigen benen lopen. Ze zijn bezig mij in te rijden, maar ik ben het er helemaal niet mee eens. Boos!
Ik ben een Friese merrie van bijna 4 jaar. Ik sta het hele jaar buiten, maar sinds kort hebben we een bak en moet ik aan het werk Lips are sealed
Ik heb veel vriendjes, een fjord Sjekkie, een pretshet Beauty, haar hengstveulen Spiro, 3 IJsjes Bangsi, Puck en Baldur en mijn allerliefste vriendin Weyra, een fjappaloosa.

Dit ben ik;

Afbeelding

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 15:58

lis schreef:
een fjord Sjekkie

is Sjekkie een stoere hengst? Lovers

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 16:00

lis schreef:
Jeetje wat kunnen jullie allemaal veel!
Ik ben Wietske en kan amper op mijn eigen benen lopen. Ze zijn bezig mij in te rijden, maar ik ben het er helemaal niet mee eens.

[i]Nou Wietske, daar heb ik ook wel een last van hoor. Ze zeggen dan wel dat ik al L oefeningen kan, ik vind het nog knap moeilijk. Vooral de galop............ dan ga ik maar gewoon heel erg hard, dan kan ik mijn evenwicht tenminste nog een beetje bewaren. Dan vinden ze wel dat ik wel de spieren heb en zo. Maar wat dacht je ervan als zij met die dikke kont op mijn rug gaat zitten Schijnheilig Brengt me helemaal uit mijn evenwicht!!! Boos!

Nou ja, veel succes maar hoor! En anders weet ik nog wel wat truukjes voor je. Dan PB je me maar even hoor *LOL*

Nic

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 16:28

bedankt voor de tip! Hard rennen dus? Oké, moet lukken *LOL*

Oh ja, Sjekkie is geen hengst, maar wel lief hoor.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 16:38

hoi ik heet rocky en ik ben erg klein.
marije dat is het enge paardenmeisje.
ze kan heel lief zijn hoor maar soms doet ze me een ding op de rug en laat ze me rondje lopen aan een touw.
die is gek zeg Extreme duivel .
ik doe altijd heel chagrijnig tegen marije maar wanneer ze met de snoepjes komt doe ik gauw even aardig.
laatst gingen we samen met nynke een stalgenoot van me in de doos op wielen.
en weer deed marije dat rare ding in mijn mond en dat ding op mijn rug.
hallo ik ben 3 hoor wat denkt ze wel niet.
eerst ging ze me weer rondjes laten lopen aan het touw en toen ging ze op me zitten.
wat dacht ze wel niet maar toen keek ik naar nynke en daar zat ook iemand op dus dat zal de bedoeling van ons paardjes wel zijn.
en in de grote zandbak gingen de paarden voor zo'n doos op wielen lopen.
ik hoop maar niet dat ik dat moet doen.
maar dat denk ik wel want ze hebben me er al eens gewoon voorgezet.
ik ben trouwens 3 jaar en zwart met witte voetjes en een bles.
ow ja ik hoor ook nog tot een bepaald ras.
wat dat inhoud? maar dat ras noemen ze welsh a.
ow ja ik heb 3 stalgenoten.
sipke een witte en die is net zo groot als mij, een hele chagrijnige hiermee gaat marije altijd buiten het erf.
en dan zit ze er op.
fijkje daar heeft ze laatst ook al opgezeten die heeft allemaal vlekken en 1 blauw oog.
dat is mijn vriendin.
en nynke dat is een heeeeeeeeeele grote daar ga ik altijd mee naar buiten en dan pest ze me Verdrietig Frusty
het leven is moeilijk Scheve mond

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 17:00

Vinden jullie het ook zo belachelijk dat je baasje de voerbak altijd net zo neer zet dat je er net niet bij kan.
Ik vind echt wel dat ik wat meer eten mag hebben.
Maar soms is mijn baasje ook wel heel lief, want dan komt ze met een schep brok aan...jah jah dan begin ik te hinniken hoor.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 17:36

Ik weet al al precies hoor....... (en zij maar denken dat ik dom ben)

Eerst komen ze me uit de wei halen of uit stal en dan krijg ik wat lekkers (een snoepie meestal)
Dat mannemens is veel liever dan dat vrouwmens want daar krijg ik veeeeeeel meer snoepies van. Ik wrijf dan effe met mijn snuffert door zijn haren of duik effe zijn zakken in Vork
Dat vrouwmens gaat dan meteen weer op haar strepen staan. "Niet teveel verwennen want daar wordt het een verwend paard van en duikt hij meteen in je zakken zodra hij je ziet ", zegt ze dan Misselijk Ble!

Maar.......... als dat vrouwmens heeft gereden doet ze wel iets leuks met me. Dan moet ik stilstaan en tikt ze op mijn linker en rechterschouder. Eerst wist ik niet wat ze wilde. Maar nu weet ik onderhand wel dat ik dan aan iedere kant een snoepje krijg *LOL*
En, als ik klaar ben en mijn warme dekentje op heb, maken ze ook een grote bak met lekkere happies. Zemelen, muesli, wortels en wat van die rare troep zoals foeneknof zeewier, lijnzaadolie en pillen voor de mok. Ik weet niet waar dat laatste goed voor is, maar ik ga er wel mega van glimmen Haha!

Kom maar op met die snoepies!! Ik ben liefffffffffffffff Lovers

celinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 17:56

Citaat:
Franca schreef:
Afbeelding

JEZUS! HIIIIIINNNIIIIKKKK! Wat ben jij een lekker ding zeg Lovers . Laat die stomme ruin maar hoor! Ik ben veel leuker! Mijn naam is Beukersbos radetsky K. en mijn roep maan is radetsky. Ik ben een stoere ruin van 15 (oops Bloos ) dan ben ik 12,5 jaar ouder dan jou.
Maarja wat maakt de leeftijd nou uit he?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:13

Hoi Mirk,

Waar in Groningen woon jij? Mijn baasje wil in het noorden van de provincie gaan wonen... Uithuizen/Uithuizermeeden... is dat een beetje bij jou in de buurt?

Misschien kunnen we dan eens afspreken? Ik, mooie merrie van 6 jaar, sta altijd open voor nieuwe vriendschappen...

Groetjes

Banjer

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 01:01

Party!! Ooh Radetsky,ik moet hier helemaal van blozen........leeftijd maakt mij ook niks uit hoor....Aron is namelijk 10 jaar ouder dan ik ben....ik hou wel van rijpe mannen! Misschien kun je mij dan meteen uitleggen wat dat 'western' inhoudt......mijn baasje hoor ik namelijk steeds maar zeggen dat ik western moet gaan leren als ze op mij gaat rijden, maar ik weet helemaal niet of ik dat wel leuk vindt......

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 21:12

zijn hier nou helemaal geen leuke fjordenmannetjes? Boos!

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-02 22:03

Hmm, soms komt er bij ons ook weleens een vrouwmens in de bak erbij en als die er is, weet ik al hoelaat het is. Werken geblazen dus. Boos!

Dan moet ik altijd heel veel verschillende dingen doen. Heel vaak doe ik dat de week daarna ook heel veel. Om te oefenen zegt Sirona dan.

He, Banjer, ik wacht op je kaartje hoor! Tong uitsteken

En Esprit wat leuk dat je ook hier bent. Kun je een keer aan je vrouwmens vragen of ik ook oranje goedje mag?
Of dat je vrouwmens even tegen de mijne zegt hoe ze daar aan komt. Verward

Ik krijg nu wel sinds kort een heel lekker goedje bij mijn brok. Allemaal verschillende dingen, witte dingetjes en gele en donkere en het ruikt een beetje zoetig en ik voel me veel beter nu, ik kan nu veel meer. Ik ben niet zo snel moe meer.
Ja, dat is wel lekker hoor.

Nou vrienden hoop gauw weer wat te horen van jullie.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 22:11

Hey Netty,

Geef je adres maar... Knipoog

Er bestaat een kleine kans dat we binnen een half jaartje al verhuizen... maar het kan ook nog 1 - 2 jaar duren... mijn baasje moet eerst werk hebben.. anders kan ik niet mee.... maar ze zoekt al druk hoor!!!!

En ik moet eerst nog eens bedenken of ik voor die tijd al in de trailer wil... ik vind het niet leuk... en mijn vrouwtje maar proberen of ik er in wil.... haha... ik denk dat ik nog maar even wacht...

Groetjes

Banjer