Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SmithsGirl schreef:Oranje kan ook zijn mandarijnen en sinaasappels (of hoe je dat ook schrijven mag....)... yummie !!!
Tigger schreef:[i]Ik wil ook in Groningen wonen, alle leuke paarden wonen in Groningen.i]
Dimple schreef:Weten jullie wat ik zaterdag op heb??? Dat vrouwmens wat in de bak rond loopt en tegen het vrouwmens op mijn rug zegt hoe ze mij moet aanpakken die ging iets heel raars uit een klein zakje pakken. Ze deed er een wit dun papiertje om heen en ..........hield er een vuurtje bij......
Een chaggie roken noemen ze dat.
Ik kwam dus effe kijken wat ze aan het doen was en wat denk je...........krijg ik een plukje van dat bruine spulEn lekker!!!!!!
![]()
Mijn eigen vrouwmens was bang dat ik daar ziek van zou worden, maar blijkbaar ben ik niet het enige paardje wat het lekker vindt. Ik heb dus een poging gedaan om met mijn snuffert in dat zakje te komen, maar dat mocht nietDaar was het te duur voor
Puh, voor een paard van stand is niks te duur. Ga dus van de week zelf maar een zakje halen
![]()
Ik heb wel gehoord dat het slecht is voor je gezondhid, dus wie weet doe ik er verstandig aan om het hier maar bij te laten. Wat denken jullie![]()
Hoefje Nic
lis schreef:Jeetje wat kunnen jullie allemaal veel!
Ik ben Wietske en kan amper op mijn eigen benen lopen. Ze zijn bezig mij in te rijden, maar ik ben het er helemaal niet mee eens.
Citaat:Franca schreef: