Een knuffelpaardje van 20 centimeter hoog met een echt halster om. Ja ze hadden niet gelogen, en een paard voor me gekocht

Zaterdag komt mn pennydroom uit, en gaan we einelijk mijn super knappe lieve paardje halen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sirius_ schreef:Toen ik 14 werd, bleven mn vriendinnen maar volhouden dat ze een paard hadden gekocht voor mn verjaardag. Ik geloofde ze niet maar het was écht! En ik vond een plukje stro en moest naar t schuurtje.. Zou t??? Toen ik de deur open deed vond ik...
Een knuffelpaardje van 20 centimeter hoog met een echt halster om. Ja ze hadden niet gelogen, en een paard voor me gekocht
Zaterdag komt mn pennydroom uit, en gaan we einelijk mijn super knappe lieve paardje halen
Jennylicious schreef:Ja leuk he die pennydromen...Ik heb ze nog steeds.
Mijne is: dat ik op mijn verjaardag een mooi Fries paard krijg, die helemaal perfect is, met daarbij een groot weiland, met daarin een stal, mesthoop, hooiopslagplaats, poetsplaats, en er tegenaan gelegen een buitenbak.Please make my dreams come true
Jennylicious schreef:Wat heeft iedereen toch met die Arabieren hengsten :p
Urielle schreef:En emmers met bezems erop in de tuin, de hele middag er zelf overspringen met je 'onzichtbare paard' en in je hoofd een heel springconcours gedaan als zijnde verschillende deelnemers, inclusief barrage en ereronde...![]()
En zat ik in de trein dan 'sprong' ik in gedachte over alle palen die voorbij kwamen. Dan deed ik in gedachten ook passen verkorten en verlengen want het kwam niet altijd goed uit (en dan had ik vier strafpunten want er vielen balken)
Maks_ schreef:Mijn droom komt ook ooit nog uit! Dat weet ik zeker!
Cavaliere schreef:Maks_ schreef:Mijn droom komt ook ooit nog uit! Dat weet ik zeker!
de droom dat je hengst op je wacht op het veldje naast je school?