Jeetje wat mega vervelend zeg sommige mensen kunnen echt niet van andermans spullen afblijven. Nu maar hopen dat het jou wagentje is die ze gevonden hebben...
Waarom kunnen mensen nou niet gewoon van een andermans spullen afblijven sterkte ik hoop dat hij snel weer (in goede staat) wordt terug gevonden!
Ja idd, dit is echt niet normaal meer. Hopelijk vind je hem snel terug! Ik zal hier ook mn ogen open houden maar hoop voor je dat je snel iets van de politie hoort en dat dat hem is!
Wil hem wel mee op gaan halen vanmiddag als t nodig is? Heeft de politie je nu wel gebeld of ben je er zelf achteraan gegaan? En is ie nog gewoon heel enzo? Misschien toch maar Frank zn geintje uithalen met een kraantje op de dieselleiding
Wauw wat goed nieuws, hopelijk is hij nog steeds even goed bruikbaar..
Succes met je shows!!! Is er geen mogelijkheid om hem gewoon bij je huis op een parkeerplaats te zetten.. Dat doet een vrouwtje hier in de buurt ook ivm anders te groot steelrisico!!
Daan, geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben nog niet op het FPF geweest, maar wat zal jij blij zijn!!!!!!! Heeeeeeeeerlijk het is je zo gegund dat ie weer terug is!!!
Misschien een idee om ergens een boer lief aan te kijken voor een schuur waar je hem in kan/mag parkeren?
Jee, zeg, wat een geluk Daniëlle, wow! Als ik die link bekijk krijg ik inmiddels ander nieuws te zien, maar ik ben echt hartstikke blij voor je dat hij terrecht is en al zo snel ook. Hopelijk houden ze hem niet al te lang vast als bewijs en krijg je hem snel terug. Maar idd, waarom staat hij in Tilburg als die lui hier gesnapt zijn?