Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MAar goed Ja zonder cap moet je helemaal zelf weten volgens mij ben je al 18 geweest dus dan moet je dat helemaal zelf weten. maar volgens mij als er wat gebeurd ben je niet verzekerd
maar goed zo als ik al zei super mooi paard zeg!!!! maaikemuis schreef:Ik zie een heleboel uitvluchten. Anders doe ik het nooit zo, normaal dit en normaal dat. Ik zie foto's waar ik niet echt van kan genieten. Met een meisje dat ANTM plaatjes wil schieten en op geen enkel moment een is met het paard.
Overigens vraag ik me af of het verstandig is om zo voluit te gaan op een zandverstuiving met zulk zwaar zand. Echt bevorderlijk voor de pezen is dit niet.
ik zie graag is rij foto's van je want volgens mij zijn die ook erg mooi.
maaikemuis schreef:Ik zie een heleboel uitvluchten. Anders doe ik het nooit zo, normaal dit en normaal dat. Ik zie foto's waar ik niet echt van kan genieten. Met een meisje dat ANTM plaatjes wil schieten en op geen enkel moment een is met het paard.
Overigens vraag ik me af of het verstandig is om zo voluit te gaan op een zandverstuiving met zulk zwaar zand. Echt bevorderlijk voor de pezen is dit niet.
mahtoblover schreef:Tamara dankjou! ik zal is keer wat fotos maken van dressuur met dressuur zadel enzo hoop dat je dan ook weer reageerd:D
Carola dat vind ik ook diegene kent me niet eens en gaat dan zo oordeel geven met der antm:S je moet het maar verzinne:P

als de bliksem zitlessen nemen dus 
maar met serieus werken aan je houding komt het goed.

Lekker stoer.
carolalisa schreef:maaikemuis schreef:Ik zie een heleboel uitvluchten. Anders doe ik het nooit zo, normaal dit en normaal dat. Ik zie foto's waar ik niet echt van kan genieten. Met een meisje dat ANTM plaatjes wil schieten en op geen enkel moment een is met het paard.
ze bedoelt amerika's next topmodel plaatjes..maar dat is echt onzin hoor. jij kent haar niet maar alles draait bij haar om haar paard en dat die fijn loopt zonder haar te hinderen of pijn te doen en dat het op de foto's mischien erger lijkt dan dat het is betekend niet dat ze alleen aan zichzelf denkt.
ik vind t echt onzin denk zowiezo dat je niet over IEMAND kan oordelen als je diegene totaal niet kent.