vivaldi@zandverstuiving echt gaaf!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maaikemuis

Re: vivaldi@zandverstuiving echt gaaf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 18:34

Ik zie een heleboel uitvluchten. Anders doe ik het nooit zo, normaal dit en normaal dat. Ik zie foto's waar ik niet echt van kan genieten. Met een meisje dat ANTM plaatjes wil schieten en op geen enkel moment een is met het paard.

Overigens vraag ik me af of het verstandig is om zo voluit te gaan op een zandverstuiving met zulk zwaar zand. Echt bevorderlijk voor de pezen is dit niet.

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 18:34

Wauw wat een mooierd! maar het was zaterdag toch niet zoo warm om in zon klein jasje te rijden??? Gaaaap MAar goed Ja zonder cap moet je helemaal zelf weten volgens mij ben je al 18 geweest dus dan moet je dat helemaal zelf weten. maar volgens mij als er wat gebeurd ben je niet verzekerd Knipoog maar goed zo als ik al zei super mooi paard zeg!!!!

paardenzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 18:39

dankje ryanne! idd van die cap is voor 1 keer..
ik heb 1 keer heen en terug gegalopeerd en een tijd over het asfalt gestapt ik weet echtwel dat dat niet goed is voor de pezen, daarom heb ik dit alleen voor de fotos 1 keer gedaan normaal kom ik nooit op de zandverstuiving..

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 18:41

maaikemuis schreef:
Ik zie een heleboel uitvluchten. Anders doe ik het nooit zo, normaal dit en normaal dat. Ik zie foto's waar ik niet echt van kan genieten. Met een meisje dat ANTM plaatjes wil schieten en op geen enkel moment een is met het paard.

Overigens vraag ik me af of het verstandig is om zo voluit te gaan op een zandverstuiving met zulk zwaar zand. Echt bevorderlijk voor de pezen is dit niet.

wat is ANTM plaatjes ?? Bloos

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 18:42

America's Next Top Model

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 18:46

je hebt een waanzinnig mooi paard, en ik denk dat je als je normaal rijd ook zeker een cap op hebt en je paard niet zo in de weg zit met je handen Knipoog ik zie graag is rij foto's van je want volgens mij zijn die ook erg mooi.

Over het rijtechnische praat ik niet dat doen de andere maar Lachen

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 18:46

maaikemuis schreef:

ze bedoelt amerika's next topmodel plaatjes..maar dat is echt onzin hoor. jij kent haar niet maar alles draait bij haar om haar paard en dat die fijn loopt zonder haar te hinderen of pijn te doen en dat het op de foto's mischien erger lijkt dan dat het is betekend niet dat ze alleen aan zichzelf denkt.

ik vind t echt onzin denk zowiezo dat je niet over IEMAND kan oordelen als je diegene totaal niet kent.

paardenzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 18:51

Tamara dankjou! ik zal is keer wat fotos maken van dressuur met dressuur zadel enzo hoop dat je dan ook weer reageerd:D

Carola dat vind ik ook diegene kent me niet eens en gaat dan zo oordeel geven met der antm:S je moet het maar verzinne:P

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 18:51

Ik oordeel over wat ik op de plaatjes zie. En als je ieder puntje van kritiek wegwuifd met een 'normaal zus en zo', dan denk ik niet dat je de foto's op een forum moet zetten. Maar lekker moet laten staan in 'mijn afbeeldingen' om er zelf van te genieten.

maaikemuis

En die dressuurplaatjes die zal ik dan wederom onbevooroordeeld beoordelen.

SpiedSkeet

Eerste indruk? HNTM casting??

Meid, je hebt een prachtdier onder je gat, neem ajb goed les en laat je niet zo fotograveren. Met een mooi paard, een mooie outfit en een goede fotograaf kom je er niet..

Hoop dat je ons de volgende keer foto's kunt laten zien waarop zowel paard als amazone het naar hun zin hebben en echt aan het 'samenwerken' zijn.

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 18:53

Prachtig paardje en goede kwaliteit foto's.

Ook ik stoor me ontzettend aan de ruiter, maar dit al genoeg aangegeven. Wellicht is het mogelijk in dit topic een foto te tonen van ruiter en paard tijdens hun "dagelijkse training".
Als het paard van TS inderdaad normaal gezien top loopt, en TS normaal gezien idd geen last heeft van een stoelzit, kan een foto voldoende zijn, zodat ze zich niet steeds hoeft te verdedigen.

Overigens is het wel jammer dat je niet fatsoenlijk op je paard bent gaan zitten tijdens het maken van deze foto's. Het doet echt afbreuk aan de foto's en dat vind ik persoonlijk zonde.

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 18:55

mahtoblover schreef:
Tamara dankjou! ik zal is keer wat fotos maken van dressuur met dressuur zadel enzo hoop dat je dan ook weer reageerd:D

Carola dat vind ik ook diegene kent me niet eens en gaat dan zo oordeel geven met der antm:S je moet het maar verzinne:P

ik zal zeker reageren stuur maar een pb als hij er staat Knipoog

paardenzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 18:56

daar ben ik het mee eens maar helaas is die houding niet meteen te veranderen les heb ik 1 keer per week van een erg goede gediplomeerde lesgeefster ik kan jullie zo een foto laten zien van de dagelijke dressuur (met dressuurzadel) ik zou hem er zo opzetten Lachen

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 18:57

wat een knapperd!

over je houding is wel genoeg gezegd denk ik zo Knipoog als de bliksem zitlessen nemen dus Ja

ben het eens met jobbeltje dat je houding nu afbreuk doen aan de foto's Ja maar met serieus werken aan je houding komt het goed.

ben benieuwd naar de dagelijkse rijfoto's Knipoog

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:00

Wouw!
Wat een prachtfoto's Vingers aflikken
Foto 7 vind ik echt geweldig Knipoog
Commentaar is al gegeven

Ponypeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:12

Mooie foto's! Cool Lekker stoer.
Aan het paard te zien heeft hij het erg naar zijn zin.

paardenzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 19:17

Afbeelding

hehe eindelijk gelukt met de foto, helaas heb ik op het moment geen betere. maar dit is inidergeval beter dan niets:D

paardenzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 19:18

simone en ponypeetje dankjulliee:D het was echt zoo leuk:D(H)

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:19

carolalisa schreef:
maaikemuis schreef:

ze bedoelt amerika's next topmodel plaatjes..maar dat is echt onzin hoor. jij kent haar niet maar alles draait bij haar om haar paard en dat die fijn loopt zonder haar te hinderen of pijn te doen en dat het op de foto's mischien erger lijkt dan dat het is betekend niet dat ze alleen aan zichzelf denkt.

ik vind t echt onzin denk zowiezo dat je niet over IEMAND kan oordelen als je diegene totaal niet kent.

deze zin vind ik nergens op slaan, dan kan hier beter niemand een topic plaatsen en dan kan je net zo goed heel bokt verwijderen..
je vraagt toch om commentaar, het gaat niet alleen over hoe je paardje het doet maar ook over JEZELf.. jij bent degene die er op rijd, je paardje doet het echt niet allemaal zelf?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:23

nicé
echt waar, wel cool dat jed at door een speciale fotograaf hebt laten maken , dan zou ik ook zonder cap rijden hoor!!
ps wat een leuke naam Vork

groetjes (B)

_tulpje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:24

je houding op het dressuur plaatje is veel beter zoals ik nu kan zien! maar die van de zandverstuiving zijn niet allemaal slecht en je hebt een super mooi paard! daar zou ik heel zuinig op zijn!! rijd je misschien ook wedstrijd!? Dat zou een goede aanrader zijn denk ik, Je kan hier nl nog heel ver mee komen met een beetje trainen!

paardenzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 19:24

dat klopt maar dit gaat over de totale plaatjes van de crossfotos op dat moment.. als je iemand dagelijks ziet rijden kan je oordelen over hoe het meestal eruit ziet ( en volgens haar is dat dus niet zoals op die fotos)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:26

Ik vind het gave foto's, maar het zijn geen fijne beelden om te zien. Kom maar op met die dressuurfoto's Knipoog

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:28

heb het topic niet doorgelezzen tot mijn spijt maar heb ook mijn commentaar meegebracht

je zit vreselijk in de mond en het lijkt of je jezelf in evenwicht houd door aan de teugels te hangen, waar is je cap en had jij het niet MEGA koud ?

Voor de rest mooi beest Lachen